Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فراز شکری ملی پوش دوچرخه سواری ایران که به مقام چهارمی در بازی های آسیایی رسید، گفت: «بعد از مسابقات قهرمانی آسیا سه ماه و نیم تمرینات فشرده داشتم.در آن رقابت ها به مدال نقره رسیدم. مدالی که نخستین مدال تاریخ دوچرخه سواری در بخش انفرادی بود. در هر صورت در بازی های آسیایی اتفاق های زیادی افتاد که نتوانستم به مدال برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ادامه داد: «در سه دور نخست شرایط را کنترل کردم. با بهترین های آسیا رکاب می زدیم و کار کمی سخت بود. در میانه های راه وقتی می خواستم از ورزشکار چینی سبقت بگیرم او به من راه نداد. من زمین خوردم و همین اتفاق 30 تا 40 ثانیه از وقتم را گرفت. فکر کنید انرژی ای را که من برای دور آخر گذاشته بودم، مجبور  شدم برای  جبران زمانی که عقب افتاده ام، بگذارم.»

از او سوال کردیم که این خطاها را چطور انجام می دهند که شکری این واکنش را نشان داد: «اگر دستان دوچرخه سوار روی دسته فرمان باشد، مشکلی وجود ندارد اما دوچرخه سوار چینی به من تنه زد و روی زمین افتادم.»

دوچرخه سوار تیم ملی در پایان گفت:«من تشکر ویژه ای می کنم از فدراسیون که در این شرایط سخت اقتصادی اردوی خوب اروپایی را برایم تدارک دید. از اسپانسرم و خبرنگارانی که زحمات زیادی برای من کشیده اند.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری بازی های آسیایی 2018 فراز شکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری در شهر خور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ در این همایش ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان این شهر مسیر سه کیلومتری از ورزشگاه تختی، خیابان آیت اله طالقانی، خیابان امامزاده سید داود (ع)، خیابان آیت اله کاشانی، میدان امام حسین (ع) تا میدان دفاع مقدس را رکاب زدند.
در این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای اهدا شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ماجرای دوچرخه‌سوارهای جنگ جهانی دوم
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • چند توصیه برای کاهش خطر زمین‌ خوردن در دوران سالمندی
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • مجسمه شکری (عکس)
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • شکایت از ممنوعیت عزاداری!