Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ موضوع برنامه اين هفته «شکاف اقتصادي» (Economic Divide) در شبکه پرس تي وي به بررسي وضعيت اقتصادي پاکستان و چالش هاي دولت اين کشور در اين زمينه اختصاص دارد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شبکه پرس تي وي، اين برنامه به تهيه کنندگي کاوه تقوايي ضمن مروري بر اوضاع نامناسب اقتصادي در پاکستان، ميزان تحقق وعده هاي انتخاباتي عمران خان مبني بر متوقف کردن دريافت وام از صندوق بين المللي پول، بانک جهاني و کشورهايي همچون آمريکا و چين را مورد نقد و بررسي قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين راستا مباحثي همچون کاهش چشمگير ارزش روپيه پاکستان در مقابل دلار و تاثير نامطلوب آن بر اقتصاد داخلي اين کشور، کاهش ذخاير ارزي اين کشور و تصميم دولت پاکستان براي استفاده از بسته حمايتي 12 ميليارد دلاري صندوق بين المللي پول به دليل بدهي هاي فراوان به چين و آمريکا مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار مي گيرد.
در اين برنامه علاوه بر روابط تجاري به روابط نظامي پاکستان و چين نيز پرداخته مي شود و در ادامه، رويکرد جديد پاکستان و عمران خان مبني بر نزديک شدن به چين و کمرنگ کردن روابط با آمريکا مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.
«شکاف اقتصادي» با اجراي کاوه تقوايي ساعت 01:00 بامداد جمعه 2 شهريور از شبکه پرس تي وي پخش مي شود. تکرار اين برنامه نيز شنبه ساعت 00:03 بامداد، يکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روي آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، «بهارترین بهار»، ویژه برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما است.
این ویژه برنامه، به میزبانی کارشناسان دینی، در ماه مبارک رمضان، هر روز ساعت ۱۷:۴۰، زنده از حرم حضرت معصومه (س) پخش می‌شود.
برنامه مهمان نواز، تا پایان ماه مبارک رمضان، هر روز ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.
آشنایی با آیات قرآنی مرتبط با اقتصاد و کسب و کار و تجارت و تولید از رویکرد‌های این برنامه است.
فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «نون خ»، از ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه یک می‌رود.
در این فصل از مجموعه «نون خ» تلاش شده آداب، رسوم و فرهنگ برخی نقاط کشور به تصویر کشیده شود.
مسابقه «نامیرا»، ساعت ۱۹ هر روز از شبکه نسیم پخش می‌شود.
در این برنامه مسابقه محور، نیمی از شرکت کنندگان افراد غیر معلول و نیم دیگر از معلولان و جانبازان هستند و داوران از هنرمندان و قهرمانان پارالمپیک هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • ۱۰ چالش کلیدی میان چین و آمریکا در ۲۰۲۴
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین
  • بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای وزرای خارجه انگلیس و پاکستان
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود