Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان چرد اول، گفت: در هفته دولت سال جاری تعداد ۵۶ طرح عمرانی با مبلغ ۲۹۴ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال بهره‌برداری و کلنگ زنی خواهند شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراد یگانه، فرماندار شهرستان چرداول، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه و اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه در دنیای امروز گردش اطلاعات نقش بسیار مؤثر و حساسی را در راستای مدیریت حاکمیت‌ها دارد، افزود: دولت‌ها باید بتوانند بااطلاع رسانی مناسب به‌موقع از خدمات و دستاوردهای خود دفاع کرده و افکار عمومی را اقناع کنند.

 

فرماندار چرداول، با اشاره به اینکه امید مردم بسیار مهم است و این موضوع در حکومت‌داری بسیار مهم‌تر است، یادآور شد: یکی از وظایف مسئولین و رسانه‌ها ایجاد امید در مردم است؛ دست‌هایی که به دنبال گرفتن امید از مردم هستند در خط نظام و انقلاب نیستند.

 

یگانه، بیان کرد: دشمنان به اعلی درجه در حال سیاه نمایی هستند و با جنگ رسانه‌ای گسترده به دنبال تخریب دولت و نظام هستند و متأسفانه این رسانه‌ها تأثیراتی را در افکار برخی از افراد داشته‌اند، قبول داریم که فشار اقتصادی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است و این هم گذرا است؛ آنچه در این شرایط بیش از هر چیزی اهمیت دارد موضوع اتحاد، همبستگی، همدلی و هم‌صدایی است.

 

وی، بابیان اینکه وضعیت امروز کشور از دوران جنگ تحمیلی سخت‌تر نیست، تصریح کرد: تمام مدیران و مسئولان موظف هستند از خدمات دولت دفاع کنند و خدمات خود را به اطلاع عموم مردم برسانند و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضمن بالا بردن تعامل خود با رسانه‌ها، خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

 

فرماندار چرداول، تصریح کرد: قلم بسیار بااهمیت و مقدس است و رسانه‌ها تا زمانی که اعتماد عمومی را بابیان حقایق جلب کنند، سر پا خواهند بود، معتقدیم اطلاعات عمومی کشور باید در اختیار عموم مردم کشور قرار بگیرد؛ اگر شفافیت وجود داشته باشد و رسانه‌ها آزاد باشند بسیاری از مشکلات کنونی کشور رفع خواهد شد.

 

وی، در ادامه بابیان اینکه در هفته دولت سال جاری تعداد 56 طرح عمرانی با مبلغ 294 میلیارد و 441 میلیون ریال بهره‌برداری و کلنگ زنی خواهند شد، افزود: این طرح‌ها با 89 نفر اشتغال‌زایی و در زمینه‌های عمران شهری و روستایی، اجرای طرح هادی، روکش آسفالت، مدارس، ساختمان‌های اداری فرهنگی، کانال‌های کشاورزی، تأمین آب آشامیدنی شهری و روستایی و عشایر، برق و راهداری، دهیاری‌ها و مسکن محرومین و مرکز بهداشت و سلامت و گازرسانی افتتاح و سیلوی 20 هزار تنی گندم نیز کلنگ زنی خواهد شد.

 

یگانه، گفت: در زمینه طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی شرکت فولاد گستر آتنا با مبلغ 150 میلیارد تومان و 100 نفر اشتغال‌زایی، شرکت کوشاب غرب با اعتبار 70 میلیارد تومان و 35 نفر اشتغال‌زایی، گلخانه هلیلان با مبلغ 27 میلیارد تومان و 60 نفر اشتغال‌زایی، 600 هکتار باغات زیتون بنیاد مستضعفان با مبلغ 30 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 100 نفر ازجمله طرح‌های اشتغال‌زای این شهرستان بوده است.

 

وی، گفت: جوجه یک‌روزه هلیلان با مبلغ 13 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 25 نفر، مرغ مادر آسمان‌آباد با مبلغ 18 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 30 نفر و 2 مورد سیلوی ذخیره گندم هردو با مبلغ 6 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 20 نفر و تسهیلات طرح توسعه روستایی منعقدشده در بانک با مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون تومان با اشتغال‌زایی 293 نفر، مشاغل خانگی 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و اشتغال‌زایی 300 نفر یعنی جمعاً 328 میلیارد تومان تسهیلات با اشتغال‌زایی 963 نفر پرداخت‌شده است.

 

فرماندار چرداول، خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، مراکز بهداشتی درمانی و جامع سلامت سرابله، صید نظری، پیازآباد، کهره و مرکز بهورزی سرابله و خانه‌های بهداشت به تعداد 12 مورد بااعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید احداث‌شده و همچنین 300 واحد مسکن محرومین بااعتباری بالغ‌بر 100 میلیارد ریال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی احداث‌شده است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اردبیل شیراز عزت الله انتظامی پاراگلایدینگ آیت الله مکارم شیرازی بازار مسکن نان روزنامه های ورزشی چرداول کلنگ زنی افتتاح هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: ۲میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن در دست ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ارسلان مالکی، شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 2میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

او با بیان اینکه 45هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به محدودۀ شهرها الحاق شده‌است، اضافه کرد: ساخت 57شهرک برای اجرای این طرح در کشور مصوب شده‌است.

مقاوم‌سازی 115هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان

معاون وزیر راه‌وشهرسازی اعلام کرد: مراحل تصویب ایجاد بخشی از شهرک‌ها برای اجرای طرح ملی مسکن به پایان رسیده‌ و واحدهای مسکونی در این شهرک‌ها ساخته شده‌است.

مالکی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مسکن در لرستان به‌دلیل مشکل تأمین زمین دشوار شده‌است، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی این عقب‌ماندگی را باید با هم‌افزایی جبران کنند.

او با اشاره به تأمین 300 هکتار زمین در لرستان بیان کرد: اگر مشکل تأمین زمین در این استان رفع شود شاهد سرعت در اجرای طرح ملی مسکن خواهیم بود.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم که واحدهای مسکونی با پیشرفیت فیزیکی 70درصد را تا پایان سال 1403 تحویل متقاضیان دهیم.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید