Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش خرداد و به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران» ، مجید فراهانی در جریان هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در خصوص لزوم خدمت‌رسانی شایسته سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولان به شهرداری تهران تذکر داد.
وی تصریح کرد: عدم تحقق دسترس پذیری شهر برای معلولان سبب شده است تا این گروه از شهروندان از حق زندگی در شهر به صورت کامل برخوردار نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در این شرایط هر چه میزان معلولیت جسمی و حرکتی این افراد بیشتر باشد مشکلاتشان برای رفت و آمد کار و زندگی در سطح محله وشهر بیشتر است.
فراهانی افزود: در چنین شرایطی فراهم کردن دسترسی، حمل و نقل آسان برای رتق و فتق امور تحصیلی، درمانی و نیازهای حیاتی این عزیزان کمترین خدمتی است که شهرداری از طریق سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان  و معلولان باید ارائه کند.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: متاسفانه این خدمت‌رسانی در ماه‌های اخیر با لغو سرویس از سوی سامانه در خدمت رسانی به جانبازان و معلولان مواجه شده است و فقدان ارائه دلیل شفاف برای لغو سرویس رزف شه سبب شده تا در پیگیری‌ تلفنی شهروندان اپراتورهای سامانه به جای پاسخ درست و مودبانه به بداخلاقی و در مواردی توهین به شهروندان مبادرت کنند که این رفتار ناشایست سبب دلگیری و طرح شکایت معلولان در سامانه نظارت همگانی 1788 شهرداری تهران شده است که به این موضوع در گزارش سازمان بازرسی شهرداری نیز اشاره شده است.
وی بیان کرد: متاسفانه هنگامی که نمی‌توان انتظار به حق جانبازان و معلولان در خدمت رسانی به موقع و با کیفیت را پاسخگو باشیم شاهد آن هستیم که یک کارمند خاطی با بی‌ادبی به جای پوزش و عذرخواهی با رفتار بی‌ادبانه و توهین آمیز خود زمینه نارضایتی و احساس تبعیض نسبت به این عزیزان را فراهم می‌سازند و این روند و رفتار غیرقابل پذیرش با متخلفان است.
وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مردم تهران بر اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور درباره لزوم خدمت‌رسانی شایسته سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولان (سامانه تلفنی 6305) به این عزیزان و جلوگیری از بی‌نظمی و لغو بی‌مورد سرویس‌ها و برخورد با پرسنل متخلفی که با رفتار بی‌ادبانه خود زمینه نارضایتی این شهروندان را فراهم آوردند به شهرداری تهران تذکر می‌دهم و امیدوارم با اقدام به موقع موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به دسترس‌پذیر نمودن تهران برای زندگی همه شهروندان بویژه جانبازان و معلولان باشیم. برچسب ها: شورا ، شورای شهر ، شورای شهر تهران ، اخبار شورای شهر ، مجید فراهانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: شورا شورای شهر شورای شهر تهران اخبار شورای شهر مجید فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا