Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@02:05:56 GMT

تأثیر رسانه در فضای روانی جامعه/ مدیران پاسخگو باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۶۱۵۵

تأثیر رسانه در فضای روانی جامعه/ مدیران پاسخگو باشند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا خباز، استاندار خراسان‌شمالی امروز،30 مرداد در نشست خبری اظهارکرد: با توجه به اینکه کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر ئدر جامعه سبب ایجاد گرفتاری های مختلف در کشور شده در این راستا باید در شرایط فعلی با نقد منصفانه زمینه قوام و دوام جامعه و ارتقاء آن را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز دشمن از هر صدا سوء استفاده می‌کند، افزوذد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی، هماهنگی و هم صدایی داریم و باید از هر اقدامی که سبب ایجاد خوراک برای دشمنان می‌شود پرهیز کنیم.
خباز یادآورشد: با توجه به فعالیت بنده در چهار دوره مجلس شورای اسلامی استیضاحی بدتر از استیضاح وزیر کار ندیدم که برای شبکه‌های معاند و ضد انقلاب ماهواره‌ای خوراک تبلیغاتی و هجوم به دولت و نظام درست کرد.
خباز با اشاره به تأثیر رسانه در فضای روانی جامعه، افزود: گاهی خواسته و یا ناخواسته انتشار یک خبر و یا تجمع و برداشتن یک پلاکارد در راههپیمایی قم موجب ایجاد تفرقه در جامعه شده و انسجام را برهم می‌زند هر چند که بعد خبر تکذیب شود اما در هر صورت شرایط را برهم زده است.
وی با تاکید بر اینکه باید همه مدیران پاسخگو باشند، گفت: نمی‌شود یک مدیری مسئولیت قبول کند اما نسبت به اقدامات انجام شده پاسخگو نباشد در این راستا باید همه مدیرانی که قبول مسئولیت می‌کنند به موقع نیز پاسخگو باشند.
خباز با اشاره به اینکه در موارد مختلفی بانک اطلاعاتی و آمار دقیقی نداریم،یادآورشد: البته نبود آمار دقیق فقط مختص به خراسان‌شمالی نیست اما باید در فرآیند یک تا دو این مهم در استان مرتفع شود.
وی با بیان اینکه کشور دارای مشکلات بسیاری بوده اما باز هم دولت از آهنگ عمران و آبادی غافل نشده است، افزود: همزمان با هفته دولت 893 پروژه با اعتبار 761 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن امربه معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: هشت نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی با هدف ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای، رفع نقص شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: هشت نقطه پرتصادف با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شبکه راه‌های خراسان شمالی به منظور ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای رفع می‌شود.

وی افزود: رفع سه نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان (دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع چهار نقطه پر تصادف در ورودی شهر فاروج در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برطرف کردن یک نقطه پر تصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنورد - آشخانه) نیز به منظور ارتقای ایمنی تردد اجرا می‌شود.

مشتری با بیان اینکه این پروژه‌ها شهریور امسال به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۱۶ نقطه در راه‌های برون‌شهری این استان شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته، رفع هفت نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش راهداران هشت نقطه پر تصادف رفع شد.

کد خبر 751750

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد
  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!
  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • رسانه‌ها و معلمان در پیشگیری از خودکشی نقش مهمی دارند
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر