Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يک روزنامه معتبر چاپ انگليس ادعا مي‌‌کند برخلاف تمام شايعات، منچستريونايتد با مربي ديگري براي جانشيني آقاي خاص مذاکره نکرده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، در چند هفته اخير يکي از موضوعاتي که در ارتباط با شياطين سرخ مطرح شده، بحث برکناري «ژوزه مورينيو» و به کارگماري مربي جديدي بوده است.
بعد از آنکه مربي پرتغالي با برخي از بازيکنان دچار چالش شد و همينطور مديريت تيم اولدترافوردي را به خاطر عدم خريد بازيکن در پنجره تابستاني، مورد انتقاد قرارداد شايعاتي انتشار يافت مبني بر اين که از مقامش برکنار مي‌شود و مسئول فني جديدي به تيم آورده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين ارتباط رسانه‌ها از حضور قريب‌الوقوع زين‌الدين زيدان خبردادند.
اما امروز روزنامه ديلي‌ميل در گزارشي عنوان کرد چنين بحثي مطرح نيست.زيرا روساي باشگاه اولدترافوردي با هيچ گزينه‌اي از جمله زيدان، رايزني نکرده‌اند.
طبق نوشته اين نشريه يونايتد ها کماکان از مربي پيشين رئال مادريد و چلسي حمايت مي‌کنند.
وي از سال 2016 براي سرخ‌پوشان کار مي‌کند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی