Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ثبت انبار و مراکز نگهداری کالاهای دولتی و بخش خصوصی در سامانه جامع انبارها الزامی شد.

به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر افزود: چنانچه این انبارها درسامانه جامع انبارها و مراکر نگهداری کالا ثبت نام نکنند کالاهای آنان به منزله قاچاق محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این ارتباط از شهروندان هم استانی انتظار است تا در صورت مشاهده موارد مشکوک به احتکار کالا و انبارهای غیر مجاز نگهداری کالاهایی نظیر مواد غذایی و بهداشتی، لوازم خانگی و غیره مراتب را به شماره تلفن 124 واحد ستاد خبری این سازمان گزارش کنند تا بازرسان در اسرع وقت موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.
حسینی محمدی ادامه داد: ستاد مبارزه با احتکارکالا در استان طی بازرسی های اخیر با هدف جلوگیری از احتکار و اختفا کالا و افزایش قیمت های کاذب در گشت های مشترک بازرسی با تعزیرات حکومتی 520 تن برنج وارداتی در یکی از انبارهای غیر مجاز توسط نیروی انتظامی کشف کرد که صورتجلسه آن برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی افزود: نشست های ستاد احتکار و اختفاء کالا با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط بصورت مستمر در حال انجام است که تاکنون منجر به تصویب 14مصوبه با هدف هماهنگی و شناسایی و کشف انبارهای نگهداری کالاهای اساسی شده است.
حسینی محمدی با بیان اینکه گشت های مشترک بازرسی از نیمه دوم مردادماه بصورت هفتگی برنامه ریزی شده است بیان کرد: همکاری دیگر بخش های دولتی نظیر پلیس آگاهی، اداره اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف می تواند منجر به بررسی دقیق تر و اثر گذاری بیشتر از مراکز نگهداری کالا و خدمات شود.
7212/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انبار كالا قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان

منصور انصاری   اظهار کرد: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۲۴ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع لیوان شیشه ای و بلورجات به ارزش سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده و ممنوعیت فعالیت یک ساله شرکت، شخص حقوقی را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این میزان کالا را قبل از خروج از کشور از یک دستگاه تریلی در پایانه مرزی میرجاوه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید