Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، آیت‌الله علی شیخ‌ موحد با اشاره به راهبرد و سیاست‌ مدرسه‌محوری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مدرسه محوری طرح و عنوان بسیار خوبی است که در صورت اجرا تاثیرات و برکات بسیار زیادی خواهد داشت اما بدون تردید این طرح نیز مانند تمام طرح‌های دیگر نیاز به مقدمات و پیش‌نیازهایی دارد و تا زمانی که این مقدمات نباشد، مدرسه‌محوری معنا پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیازها و مقدمات تحقق مدیریت مدرسه محور در حوزه‌های علمیه خواهران افزود: نخستین و مهمترین مسئله در مدرسه‌محوری، انتخاب مدیر توانمند، آگاه به شرایط زمان و دارای سعه صدر است بنابراین برای تحقق این امر باید توجه ویژه‌ای به مدیران مدارس علمیه خواهران داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس ادامه داد: انتخاب طلبه نیز در تحقق مدرسه محوری اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در پذیرش و گزینش طلاب باید دقت شود.

موحد با بیان اینکه باید در پذیرش طلاب، به‌گزینی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: نظارت به طلاب به ویژه در سال‌های ابتدایی مهم است تا طلاب در آینده بتوانند در جذب افراد موثر بوده و به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی بپردازند.

وی با تاکید بر توجه به دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طلاب پس از فارغ‌التحصیلی نباید از حوزه جدا شوند بلکه باید همواره با حوزه ارتباط داشته باشند، مرکز مدیریت نیز باید اطلاعات کاملی از دانش‌آموختگان داشته باشد تا براساس توانایی و تخصصی که دارند، از ظرفیت دانش‌آموختگان استفاده کند.

کد خبر 4380930 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه خواهران طلاب کلاس درس مردم علیه احتکار وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان کنکور 97 حسین توکلی پذیرش بدون آزمون انتخاب رشته دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران مرکز سنجش آموزش پزشکی فرهاد رهبر آموزش پزشکی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم