Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه احمدی روشن خراسان شمالی گفت: امیدواریم در آینده ساختار جهادی و علمی ما به سمت حل معضلات اقتصادی روستا‌های استان برودو بتوانیم بر اساس نیاز موجود پروژه تعریف کنیم و به راهکار برسیم.

مهرداد محمدیان، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: دبیران قرارگاه علمی بسیج دانشجویی خراسان شمالی با دبیر قرارگاه سازندگی پیشرفت سپاه استان دیدار کردند و در این دیدار مباحثی مانند اشتغالزایی در استان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدیان ادامه داد: از جمله محور‌های این گفتگو می‌توان به ضرورت ارتباط فضای دانشگاه و دانشجو با صنعت، لزوم درگیر شدن دانشجو‌یان با مسائل واقعی استان، ظرفیت بالقوه روستایی استان و نحوه چگونگی بالفعل کردن آن و ضرورت برگزاری ایده شو با محوریت چالش‌های روستایی اشاره کرد.

دبیر قرارگاه احمدی روشن خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این جلسه بنا شد یک تفاهم نامه بین معاونت‌های جهادی و علمی بسیج دانشجویی با قرارگاه سازندگی با موضوع اقتصاد و اشتغال به امضا برسد.

وی در پایان گفت: امیدواریم در آینده ساختار جهادی و علمی ما به سمت حل معضلات اقتصادی روستا‌های استان برود. بنا داریم بتوانیم بر اساس نیاز موجود پروژه تعریف کنیم و به راهکار برسیم که از این طریق اشتغالزایی نیز برای مردم روستا اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان شمالی قرارگاه سازندگی اشتغالزایی اشتغالزایی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد