Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه، ۳۰ مرداد، آیین تجلیل خانواد‌ه‌های پنج شهید مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان با حضور علی مویدی خرم‌آبادی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، خادمی استاندار لرستان، خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد.
استاندار لرستان در این مراسم با ذکر این مطلب که جمهوری اسلامی ایران جز کشورهایی است که بیشترین هزینه را در مقابله با قاچاق کالا و ارز داده است، اضافه کرد: بخشی از هزینه‌های ما در مقابله با قاچاق کالا و ارز ربرای جامعه بشری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شهدا و خانواده شهدا ستاگان استان هستند و همه موظف به حفظ احترام هستند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که مجموعه ایثارگران در استان و کشور مشکلاتی دارند و کار برای خانواده‌های شهدا قابل مقایسه با کار بزرگ آنان نیست.
خادمی با بیان این‌که خانواده شهدا به عنوان الگوهای خوب در جامعه حضور دارند، افزود:مردم در راستای حفظ انقلاب از خانواده شهدا الگو بگیرند.

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی شهدا مبارزه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این مراسم گفت: جنگ با دولت استکبار امریکا در روحیه شهید دارا و رئیسی با شهادت طلبی همراه بود.

دریادار علی عظمایی افزود: در دوران جنگ دفاع مقدس دشمن در جنوب کشور نتوانست راه به جایی ببرد و زمین گیر شد و به لطف و توکل خدا تو دهنی محکمی به صدام و آمریکا زدیم.

بیشتر بخوانید: برگزاری یادواره شهدا در مدارس هرمزگان

وی افزود: عملیات وعده صادق نیز پاسخ کوچکی به کج فهمی‌ها و دست درازی‌های دشمن به این کشور بود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا روستای سرخاء و خانواده سه شهید مدافع حرم استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند