Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر سعید کشمیری روز سه شنبه در بندردیلم افزود: در دولت تدبیر و امید توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خدمات شایانی در حوزه‌های درمانی و بهداشتی در کشور بویژه استان بوشهر و شهرستان دیلم ارایه که رضایتمندی مردم را بدنبال داشته است.

وی اضافه کرد: در سفر اخیر معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال با محوریت ساخت وساز در حوزه سلامت به استان بوشهر اختصاص و وعده‌های خوبی برای تجهیز و تکمیل درمانگاه‌های تخصصی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهارداشت: با توجه به تکمیل چندین طرح خیر ساز در شهرستان دیلم، برای تجهیز دستگاه‌های مورد نیاز درمانی نیز اقداماتی انجام شده است.

وی در ارتباط با ماندگاری پزشکان متخصص درشهرستان‌های استان بوشهر افزود: برای ماندگاری پزشکان باید پرداخت‌ها به صورت منظم و سریع انجام شود.

کشمیری، تاخیر حق بیمه پزشکان را در زمینه ماندگاری آنان اثرگذار دانست و گفت: سهم ماندگاری و حق مقیم بودن پزشکان استان بوشهر با تاخیر سه ماهه پرداخت می‌شود.

وی اظهارداشت: بیمه تامین اجتماعی و سلامت قول پرداخت معوقات سال گذشته خود را دریک ماه آینده داده که به محض پرداخت، کارانه‌های عقب مانده پزشکان و پرستاران پرداخت خواهد شد.

شهرستان دیلم با ۳۴ هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

انتهای پیام /ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه رویان، دکتر مسعود وثوق، مدیر گروه پژوهشی پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان با حضور در برنامه تلویزیونی «چرخ» به مرور دستاوردهای پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در زمینه پزشکی بازساختی و ژن درمانی، پیشینه ژن درمانی، خاموش‌سازی ژن‌ها و تأثیر هوش مصنوعی بر ژن درمانی و سرمایه‌گذاری در این حوزه پرداخت.

در این برنامه دکتر مسعود وثوق به زبانی ساده و شیوا مفاهیم پیچیده حوزه پزشکی بازساختی و ژن درمانی را تشریح کرد و گفت: اکنون ژن درمانی و پزشکی ترمیمی نقطه عطفی در تاریخ پزشکی جهان است؛ چرا که زمانی متصور بودیم برای بیماری‌های ژنتیکی درمانی وجود ندارد اما امروزه تحقیقات نشان داده توانمندی درمان برای بیماری‌هایی مانند تالاسمی و دیستروفی عضلانی وجود دارد.

وی در ادامه گفت: یک شرکت با حدود هفتاد نفر پرسنل پژوهشگر و تحصیل کرده در حوزه پزشکی بازساختی و ژن درمانی می‌تواند به اندازه فروش نفت خام خیلی از کشورها درآمد کسب کند که کاملاً با درآمد نفتی برابری می‌کند و ما امروز از نظر نیروی انسانی مستعدترین و پویاترین پژوهشگران را حداقل در منطقه خاورمیانه داریم که نیازمند بررسی و سرمایه‌گذاری است.

مدیر گروه پژوهشی پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان خاطرنشان کرد: ایران نیز باید بیشتر در این حوزه سرمایه‌گذاری کند؛ چرا که با سرعت سرسام آوری در حال سالمند شدن هستیم و می‌طلبد تا سیاستگذاران و سرمایه گذاران در این حوزه پزشکی – درمانی ورود پیدا کنند. البته بخش خصوصی تا حدودی فعالیت در این زمینه را شروع کرده اما هنوز نیاز داریم تا در این حوزه به صورت کلان تصمیم گیری و سرمایه‌گذاری شود.

کد خبر 6094154 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند