Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز – ايرنا- مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير خوزستان با اشاره به عقب بودن اين صندوق در تمديد و جذب بيمه صندوق کشاورزان خوزستان نسبت به تعهدات گفت: بيش از 81 هزار خانوار در خوزستان زيرپوشش اين صندوق هستند.

به گزارش ايرنا حسين جعفر خادم روز سه شنبه در دومين همايش کارگزاران صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير خوزستان درخصوص مشکلات اين صندوق افزود: خشکسالي و پرداخت نشدن به موقع تعهدات دولت به کشاورزان در زمينه کشت هاي تضميني سبب کاهش درآمد کشاورزان و تمديد نشدن حق بيمه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با درخواست پرداخت تعهدات دولت به کشاورزان يادآور شد: در اين صورت کشاورزان به منابع درآمدي خود دست يافته و اقدام به تمديد حق بيمه خود مي کنند.
جعفر خادم نبود آموزش لازم به کارگزاران را از ديگر مشکلات موجود دانست و گفت: در اين زمينه کلاس هايي براي کارگزاران برگزار مي شود.
به گفته وي نبود اعتماد سازي در ميان جامعه هدف و همچنين اطلاع رساني ضعيف از ديگر مشکلات اين صندوق در خوزستان است، همچنين کمبود نيروي انساني در سازمان سبب شده تا به موقع پاسخگوي سوالات کارگزاران و بيمه شدگان نباشيم.
وي با بيان اينکه خوزستان از نظر تعداد ثبت نام بيمه شدگان رتبه چهارم کشور را دارد، ادامه داد: بيش از يک ميليون و 650 هزار خانوار در کشور زير پوشش اين صندوق هستند که بيش از 81 هزار خانوار آن خوزستاني هستند.
جعفر خادم خاطر نشان کرد: صندوق بيمه روستاييان و عشاير در سال 84 و بر اساس نظام ساختار رفاه و تامين اجتماعي تاسيس شد و در راستاي اين نظام دولت مکلف شد تا جامعه هدف اين صندوق را زيرپوشش قرار دهد.
مديرعامل صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير کشور روز سه شنبه در دومين همايش کارگزاران صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير خوزستان شرکت کرد.
صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير يکي از صندوق‌هاي چهارگانه و زيرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي است و رويکرد آن ارايه خدمات بيمه اجتماعي بلند مدت به کشاورزان، روستاييان و عشاير در بخش‌هاي مستمري بازنشستگي، از کار افتادگي و فوت است.
9887/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو، متولد سال 2009، اولین قرارداد خود با رئال را در سال 2022 برای چهار فصل امضا کرده بود ولی به قدری در دو سال اخیر خوب کار کرد که مدیران باشگاه رئال مادرید متقاعد شدند قراردادی جدید و طولانی مدت به او پیشنهاد دهند و او نیز دیروز در حضور پدر و مادرش آن را امضا کرد.

انزو در سال 2017 بود که وارد آکادمی لافابریکای رئال مادرید شد و اکنون در دسته زیر 17 ساله ها بازی می کند. او فصل قبل توانست برای رئال 17 گل به ثمر برساند. پست بازی او متفاوت با پدرش است و با قامت بلندش در خط حمله رئال پست شماره 9 را دارد. انزو همچنین برای رده های پایه اسپانیا نیز به میدان رفته و گلزنی کرده است.

انزو می خواهد جا پای پدرش بگذارد که در رئال یک اسطوره و در واقع پرافتخارترین بازیکن تاریخ، مشترک با کریم بنزماست.

دیگر خبرها

  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی