Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ از آغاز فصل خرید گندم  تا ابتدای مرداد ،  1680 مرکز خرید در 31 استان کشور از طریق سامانه جامع الکترونیکی خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی ، بیش از 9 میلیون تن گندم به ارزش 118000 میلیارد ریال را در قالب 1347 هزار محموله از کشاورزان خریداری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 بر اساس این گزارش ، بانک کشاورزی تا کنون 70000 میلیارد ریال از بهای گندم خریداری شده  را به حساب گندمکاران واریز کرده است.
 
این گزارش می افزاید برداشت محصول گندم و روند خرید تضمینی آن  تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک کشاورزی گندم کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۳۳۰ هزار تن رسید

علیقلی ایمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۳۳۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۵ همت از گندمکاران خریداری شده است.

به گفته او، علی رغم آنکه ۲۵ روز از اولین تحویل گندم به مراکز خرید می گذرد، تاکنون ریالی از وجه گندم پرداخت نشده است، درحالیکه صراحتا در مصوبه خرید آمده که بازرگانی دولتی ۲۴ ساعت پس از تحویل مکلف به پرداخت مطالبات است.

هاشمی ادامه داد: با توجه به آنکه برداشت نسبت به سال گذشته زودتر آغاز شده، میزان خرید نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط مساعد بارندگی و بارش های نرمال و بالاتر از نرمال و هوای خنک برآورد می شود که در صورت اصلاح قیمت و تحویل جایزه گندم و همچنین پرداخت به موقع وجه گندم، میزان خرید از ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • خرید تضمینی گندم به ۳۳۰ هزار تن رسید