Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:57:41 GMT

آشنا: لطفا مزاحم طلبه پلاکاردی نشوید!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۷۰۳۹

حسام‌الدین آشنا با انتشار توییتی در واکنش به حواشی مربوط به پلاکارد مراسم جمعی از طلاب قم خاطرنشان کرد: مذاکره شعار هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی نیست. ناطقان: متن این توییت به شرح زیر است:
لطفا مزاحم طلبه پلاکاردی نشوید فقط او را آگاه کنید که: 1.«مذاکره» شعار هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی ایران نیست. مذاکره ابزاری است برای کسب منافع ملی در شرایط مناسب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2.«استخر فرح »یک دروغ ساخته شده برای یک موقعیت خاص بود و کاربرد عام ندارد. 3. آنچه مهم است پاسخگویی پس از مرگ است.
منبع: ایسنا برچسب ها: حسام‌الدین آشنا ، پلاکارد ، طلاب قم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حسام الدین آشنا پلاکارد طلاب قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، راضیه عظیمی‌فر افزود: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر، در سطح ۲ معادل کارشناسی، سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد و سطح ۴ معادل مقطع دکتری طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌ توانند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: آزمون شرکت‌کنندگان ۳۱ تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سپس پذیرفته شدگان با انجام مصاحبه و تأیید به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • برگردید تا غرق نشوید
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • عزیزم 03/03.03 به دنیا بیا لطفاً!
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان