Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان مرکزی گفت: ۱۱۰ پایگاه و ۳۶ مرکز نیکوکاری به منظور جمع‌آوری نذورات مردم در روز عید سعید قربان ایجاد شده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ استانها مرکزی نظرات

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به فرارسیدن عید قربان اظهار داشت: 110 پایگاه و 36 مرکز نیکوکاری به منظور جمع‌آوری نذورات مردم در روز عید سعید قربان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم نیکوکار استان مرکزی هر سال در عید سعید قربان کمک‌های قابل توجهی به خانوارهای نیازمند می‌کنند و امیدواریم امسال این کمک‌ها پررنگ‌تر از سال‌های گذشته شود، عید سعید قربان بهترین فرصت برای نیکوکاران و افراد خیر است تا از این راه و در این روز به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان مرکزی تصریح کرد: کمیته امداد استان مرکزی هزار و 100 بیمار صعب‌العلاج، هزار و 800 کودک زیر 5 سال دارای سو تغذیه و دو هزار و 200 یتیم تحت پوشش خود دارد که با نذورات مردم بخشی از نیازهای آن‌ها تامین می‌شود.

وی عنوان کرد: این نهاد با پرداخت هزینه‌های درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج شامل هزینه داروها  و ارائه خدمات بستری، خدمات مکمل مددجویی شامل تامین لوازم مصرفی جانبی، بیمه تکمیلی، بیمه‌های درمانی، تجهیزات توان‌بخشی همچون ویلچر، عصا، تجهیزات غیرتوانبخشی، مراقبت در منزل و خدمات ایاب ذهاب بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی تهران و سایر استان‌ها  به این بیماران کمک می‌کند.

موسی‌نژاد بیان کرد: نذورات مردم استان مرکزی سال گذشته در روز عیدقربان  400 میلیون تومان بود که برای امسال احتمال افزایش این رقم وجود دارد.

وی ادامه داد: از مردم خیر و نوع‌دوست استان مرکزی تقاضا داریم در عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در سطح استان تحویل دهند تا در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگارن ضمن تبریک فرارسیدن هفته هلال احمر اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی محور ساحلی شهرستان تنگستان ایجاد یک پایگاه امدادی بود که با مشارکت خیر این مهم امروز در اولین روز از هفته هلال احمر با حضور خانواده کمالی خیر محترم و مسؤلین منطقه کلنگ زنی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با درایت و برنامه ریزی های رئیس جمعیت هلال احمر ناوگان خودروی و لجستیکی هلال احمر نیز تجهیز شده است که این موضوع در ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی به مردم نقش مؤثری دارد.

ایزدپناه با اشاره به اهدا زمین توسط خانواده کمالی، خیر گرامی گفت: ما در انجام مأموریت‌های محوله خود بویژه در توسعه زیرساختی پایگاه‌ها قدردان این خیران عزیز هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در استان خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت امداد و نجات با بررسی‌های تخصصی و میدانی خود در صدد پوشش بیشتر و اخذ مجوز گسترش و افزایش پایگاه‌های امدادی در استان هستند که امیدواریم سازمان‌های همکار نیز در این مسیر ما را همراهی کنند.

گفتنی است محور مواصلاتی دلوار - دیر یکی از محورهای پرتردد و همچنین در حاشیه دو بندر تجاری و صیادی قرار دارد.

کد خبر 6099310

دیگر خبرها

  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز