Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح خوشه صنعتی مبل و منبت نهاوند در روستای دهفول گفت: در حال حاضر شهرستان نهاوند دارای ۲۰۰ کارگاه بزرگ و کوچک مبل و منبت در روستای دهفول است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه مبل و منبت روستای دهفول نهاوند با توجه به قدمت چندین ساله آن مستعد سرمایه‌گذاری است، گفت: متأسفانه وضعیت حمایت از این منبت‌کاران خوب نیست و اقدام چشم‌گیری در راستای توجه به این قشر صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل بیمه هنرمندان و گرانی مواد اولیه (چوب) گفت: امیدواریم امروز حضور معاون وزیر صنعت فتح بابی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان این روستا باشد.

وی بابیان اینکه آهنگ توسعه در نهاوند نواخته شده است، گفت: طبق رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر صنعت صورت اقدامات شایسته‌ای در راستای راه‌اندازی ناحیه صنعتی در نهاوند انجام شده که در آینده‌ای نه‌چندان دور کلنگ زنی خواهد شد.

بهرام نیا با اشاره به لزوم ساخت نمایشگاه مختص خوشه‌های صنعتی استان در شهرستان نهاوند، گفت: ایجاد این فروشگاه می‌تواند دست واسطه‌ها را از این صنعت کوتاه کند تا حاصل دسترنج منبت‌کاران به‌صورت مستقیم برای خودشان حاصل شود.

وی اظهار کرد: امروز با تولید مبل در کشور و با توجه به پتانسیل‌های فراوان باید جلوی واردات مبل گرفته شود و تعرفه واردات آن افزایش یابد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم هماهنگی و هم‌آوایی سه قوه در راستای ریشه‌کن شدن معضل بیکاری گفت: امروز با توجه به جنگ اقتصادی دشمن؛ همه مسئولان باید توجه ویژه‌ای به بحث اشتغال و اقتصاد داشته باشند.

وی افزود: ایجاد خط ریلی در نهاوند ظرفیتی برای کمک به توسعه این شهرستان است که این پروژه به همراه ۳ پروژه کلیدی شهرستان در آینده‌ای نزدیک کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شود تا شاهد رفع مشکلات اقتصادی در شهرستان باشیم.

کد خبر 4381270

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق نجفی مجلس شورای اسلامی نهاوند وزارت صنعت معدن و تجارت مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار روز خبرنگار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته دولت مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ساحلی‌بازان با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در دیدار بعد به مصاف نیوزیلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) روند. تیم ملی ایران در صورت شکست نیوزیلند به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود