Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@13:42:57 GMT

اعتراض به حکم حبیبی فعال صنفی معلمان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۷۴۹۶

اعتراض به حکم حبیبی فعال صنفی معلمان

وکیل مدافع محمد حبیبی- فعال صنفی معلمان- از ارائه درخواست تجدیدنظر خواهی نسبت به حکم دادگاه انقلاب مبنی بر محکومیت موکلش به ۷ سال و نیم حبس، خبر داد.

ایران آنلاین /   حسین تاج در گفت‌گو با ایسنا، ضمن اعلام خبر اعتراض به رای « ۷ سال و نیم حبس محمد حبیبی در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب» به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی،  گفت: امیدواریم که درخواست تجدیدنظرخواهی ما به زودی به دادگاه تجدیدنظر ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل مدافع محمد حبیبی، عنوان کرد: طی دیدارهایی که با مسئولین داشتیم به طرق مختلف درخواست‌هایی مبنی بر رسیدگی به وضعیت درمانی موکلم را مطرح کردیم. همچنین درخواست دیگر ما این بوده است که با توجه به مسجل شدن اتهامات سیاسی و امنیتی موکلم نسبت به انتقال ایشان به زندان اوین اقدام شود. بر اساس آیین نامه سازمان زندان‌ها و شرایط طبقه بندی زندانیان، آقای حبیبی باید در زندان اوین نگهداری شوند نه در زندان فشافویه تهران بزرگ آن هم با شرایطی که همه از آن مطلع هستیم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن مذاکرات در این زمینه، خاطرنشان کرد: روند مذاکرات همیشه مثبت بوده و قول‌های مساعدی داده می‌شود اما متاسفانه تا امروز اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است. امیدواریم با توجه به اینکه مسجل شده اتهامات ایشان سیاسی است نسبت به انتقال ایشان به زندان اوین اقدام کنند.

تجمع فرهنگیان در هفته معلم

به گزارش ایسنا، محمد حبیبی ۲۰ اردیبهشت ۹۷ در تجمعاتی که فرهنگیان به مناسبت هفته معلم داشتند بازداشت و روز دوشنبه - ۱ مرداد ماه ۹۷- در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب محاکمه شد. این شعبه محمد حبیبی را به اتهامات اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و اخلال در نظم به ترتیب به ۷ سال و نیم حبس،  ۱۸ ماه حبس، ۱۸ ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرد که البته بر اساس ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۷ سال و نیم حبس درباره او قابل اجرا خواهد بود.

دادگاه همچنین به عنوان مجازات تکمیلی، محمد حبیبی را به ۲ سال ممنوعیت از فعالیت در احزاب، گروه‌ها و دسته‌های سیاسی و اجتماعی و ممنوعیت خروج از کشور محکوم کرده است./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس

tags # جواد عزتی ، الناز حبیبی ، شبنم قربانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد