Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:34:26 GMT

وجود پادگان در داخل شهر زنجان یک معضل است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۷۵۷۵

وجود پادگان در داخل شهر زنجان یک معضل است

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح الله معصومی ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر زنجان، با اشاره به روند اجرایی طرح سبزه میدان، افزود: در مورد طرح سبزه‌میدان نیز ما به دو طرح رسیدیم و از آن دو طرح طی اصلاحات صورت گرفته یک طرح انتخاب شد.

وی با بیان اینکه یک طرح انتخاب شده است که قبلا در داوری‌ها هم برنده مسابقه طرح سبزه‌میدان بود، ادامه داد: در همین راستا آماده ارائه طرح به شورای شهر هستند و قرار است زمان‌بندی و هزینه‌ها را به شورا اعلام کنیم که هفته آینده آماده ارائه به شورای شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با ارتش و وزارت دفاع برای ایجاد مسیر دسترسی از داخل پادگان ارتش، گفت: وجود پادگان در داخل شهر یک معضل است که باید نسبت به حل این موضوع اقدام شود.

معصومی با بیان اینکه وجود پادگان در مرکز شهر، معضل ترافیکی و شهری است، افزود: با توجه به اینکه پادگان، یک محیط نظامی است متأسفانه هیچ‌گونه همراهی را در این زمینه ندارند.

شهردار زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه اجازه سوء استفاده طی مدت یک سال فعالیت شورای دور پنجم و شهردار داده نشده است، گفت: شهردار نباید در انتخاب هیئت رئیسه دخالت کند؛ ولی تقدیر از کسانی که در این زمینه زحمت کشیده‌اند؛ وظیفه است.

معصومی فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته را تنها به دلیل حمایت‌ها و همراهی شورای شهر عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم شهر توسعه پیدا کند؛ باید وفاق و همدلی رخ دهد.

وی با تأکید بر اینکه شهردار برای این شهر کار می‌کند؛ بنابراین دفاع از شهردار گناه و یا جرم نیست و امیدواریم که این همراهی در هیئت‌رئیسه جدید نیز باشد، گفت: ما مطیع سیاست‌های شورای شهر هستیم؛ ولی طبق برنامه‌های اجرایی شهرداری مطمئنا قرار بر این است که اختلاف بین شورای شهر باشد.

شهردار زنجان گفت: بر همین اساس هر زمان که احساس کنیم که خیلی نمی‌توانیم روی اتحاد رویه شورای شهر حساب کنیم؛ جایگاه خودم را ترک کرده و جای خود را به نفر انتخابی شورای شهر خواهم داد.

کد خبر 4381310

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری زنجان طرح عمرانی مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار روز خبرنگار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته دولت مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرام شبکه تلویزیونی العهد، در پی برگزاری تجمع‌هایی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوارغزه در دانشگاه‌های آمریکا، این دانشگاه‌ها به پادگان تبدیل و ۹۳ نفر بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است