Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مجید حقی با اشاره به اینکه مسئولیت قانونی تخلف یا هرگونه سوء‌استفاده از سرویس‌های ارتباطی با مالک است، گفت: اطلاع‌رسانی سرویس‌های ثبت‌شده به نام مشترکین با هدف احراز هویت مشترکین، اطلاع‌رسانی دقیق مالکیت سرویس‌های ارتباطی، اصلاح مغایرت‌های مالکیتی ایجاد شده به دلیل عدم نقل و انتقال مالکیت یا جمع‌آوری نکردن سرویس‌های واگذارشده قبلی و جدید انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: چنانچه سرویس ارتباطی شامل تلفن همراه، تلفن ثابت، سرویس ADSL، TD-LTE برای هر یک از مشترکین در اپراتورهای مخابراتی ثبت شود به یکی از شماره تلفن‌های همراه ثبت‌شده به نام مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود و در صورتی که مشترک این پیامک را دریافت کند ولی از سرویس دایرشده اطلاعی نداشته باشد، باید به اپراتور ذکر شده در متن پیامک مراجعه کرده و برای تعیین تکلیف سرویس اقدام کند.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره ثبت سرویس تلفن ثابت به نام مشترکین در شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: این دسته از مشترکین می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران پیامک دریافت شده درباره ثبت تلفن ثابت به نام خودشان را پیگیری کنند.
 
حقی تاکید کرد: اگر مشترکان در این زمینه شکایتی دارند می‌توانند شکایت خود را با ذکر شماره، نام و نوع سرویس در سامانه پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.۱۹۵.ir یا تماس با شماره تلفن ۱۹۵ اعلام کنند تا اپراتور مربوط آن را پیگیری کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرویس ارتباطی مشترکان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد

ناصر نعمتی که دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات است، پیش از این مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری بوده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد، مدیر خبرگزاری فارس خراسان رضوی و قائم مقام و سر دبیر ارشد مجموعه رسانه‌ای خبرفوری از دیگر سمت های وی در عرصه رسانه و اطلاع رسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید