Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@17:06:08 GMT

ورزشگاه دیدار سپاهان و تراکتورسازی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۸۰۴۲

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات اعلام کرد: به دلیل ترمیم چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان ‏دیدار دو تیم سپاهان و تراکتورسازی از هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر در روز جمعه 2 شهریور ساعت 20 ‏آغاز می شود.‏

انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این اتفاق و اضافه شدن میگل تکسیرا و جلال امیدیان در شرایطی رخ داده که طلایی پوشان اصفهانی شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند و حالا در آستانه دربی اصفهان تغییرات مهمی در کادر مربیگری سپاهان ایجاد شده است.

امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده و همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب‌آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد. همچنین در عرصه مربی‌گری در تیم‌های سپاهان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

دیگر مربی‌ای که به کادر مورایس اضافه شده میگوئل تکسیراست که با امیر قلعه‌نویی به سپاهان آمد و پس از جدایی این مربی در اصفهان ماند. تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار در کنار امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

امیدیان و تکسیرا در دوران حضور امیر قلعه‌نویی دو مربی فعال سپاهان بودند که حالا بار دیگر به باشگاه اصفهانی بازگشته‌اند تا با توانایی و دانش خود به مورایس برای بیرون بردن تیم از شرایط بحرانی کمک کنند.

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • دیدار سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • تولد یک افسانه؛ رونمایی از خیابان ژابی آلونسو منتهی به ورزشگاه بایرلوزکون / عکس
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!