Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: این طرحها امسال همزمان با هفته دولت به بهره برداری میرسد.

محمد دانشگر افزود:اعتبار این طرح ها از صندوق توسعه ملی و استانی تامین شده است.

وی گفت:لوله گذاری ،ساخت خط انتقال، شبکه توزیع و مخزن ذخیره آب ،ساخت حوضچه شیرآلات، ایستگاه پمپاژوموتورخانه از جمله طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی آبرسانی به 2 هزار و 480 روستا با جمعیت یک میلیون و 581 هزار نفر را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد اب اعتبار استان روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نشست پس از طرح خواسته ها و مطالبات مردمی برای بر خورداری از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در نواحی باقیمانده من جمله در منطقه معروف به بیگ جوان از سوی رییس شورای اسلامی چایپاره، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی جهت تکمیل سامانه فاضلاب شهر قره ضیا الدین توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه، محمداشرفی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با قدردانی از تعامل و همکاری های شورای اسلامی شهر چایپاره بر لزوم تکمیل سامانه فاضلاب و بهره مندی صددرصدی اهالی منطقه بیگ جوان تاکیدکرد.

در این جلسه مقرر شد تداوم تخصیص های مرتبط با سفر ریاست جمهوری برای پیشبرد اهداف مذکور با جدیت پیگیری شود.

سامانه فاضلاب شهر چایپاره در سال 1394 به بهره برداری رسیده و تصفیه خانه آن نیز از نوع لجن فعال به روش SBRو با ظرفیت اسمی 7900 متر مکعب در شبانه روز با کیفیت بسیار مطلوب در مدار بهره برداری قرار گرفته و بیش از 85درصد خانوارهای این شهر تحت پوشش خدمات جمع آوری، انتقال، تصفیه و دفع بهداشتی خام خانگی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره