Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون بهره‌برداري و سير و حرکت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران از اعمال تعرفه جديد حمل بار در شبکه ريلي کشور بر اساس تن-کيلومتر خبر داد.

به گزارش سه شنبه تارنماي وزارت راه و شهرسازي، بابک احمدي افزود: با ابلاغ دستورالعمل خردادماه امسال درباره اعمال تعرفه حمل بار، از اين پس روش تُن-کيلومتر جايگزين محور-کيلومتر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: براي تشويق شرکت هاي ريلي، تعرفه قطارهاي حامل بار با واگن هاي خالي نيز نسبت به گذشته تغيير يافته است.
احمدي بيان داشت: در سنوات گذشته 75 درصد تعرفه سهم واگن پر و 25 درصد تعرفه سهم واگن خالي بود؛ در حالي که اکنون 60 درصد تعرفه، سهم واگن پر و 40 درصد تعرفه، سهم واگن خالي است.
معاون بهره‌برداري و سير و حرکت شرکت راه آهن هدف از اجراي اين شيوه تعرفه گذاري در شبکه ريلي کشور را تشويق به حمل 2 سربار قطارهاي باري در شبکه اعلام کرد و گفت: بر اساس تعرفه‌هاي امسال هزينه حمل 2سر بار در خطوط ريلي کشور نسبت به گذشته کاهش مي يابد.
به گزارش ايرنا، ساليانه بيش از 45 ميليون تن بار در شبکه ريلي حمل مي شود و دولت در نظر دارد با توجه به 480 ميليون تن بار در کشور، سهم ناوگان ريلي از جابجايي کالا را تا سال 1404 به 30 درصد برساند.
اقتصام*1108*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • چطور درصد حساب کنیم؟