Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد کيش با حضور در شوراي شهر کيش به سوالات اعضاي اين شورا پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، عليرضا قائديان عصر دوشنبه 29 مرداد ماه جاري در دفتر شوراي شهر کيش حضور يافت و در خصوص برخي مسائل گردشگري جزيره کيش به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه شوراي شهر نقشي بسيار مهم و کليدي در جوامع شهري دارد گفت: شوراي شهر بر اساس قانون اساسي با هدف تسريع در انجام برنامه‌هاي اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و از طريق مشارکت و همکاري مردم جهت اداره امور شهر و روستا تشکيل شده است و به عنوان يک پارلمان کوچک درجوامع شهري پيگير مطالبات مردم است.
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد کيش گفت: شوراي شهر پل ارتباطي بين مردم و مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي و انتقال دهنده نيازمندي‌هاي آنان به مسوولان است و حضور بنده در اين جمع به منظور پاسخگويي به برخي سوالات مردم است.
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد کيش در پاسخ به سوالي در خصوص کارت‌هاي هديه نقدي در بدو ورود گردشگران و مسافران به کيش گفت: علي‌رغم برخي ضعف‌ها و کمبودهاي اين طرح جديد، بيش از 20 ميليارد تومان يعني روزانه حدود 300 ميليون تومان وارد بازار کيش مي‌شود و اين کمک بسيار خوبي به رونق کسب و کار تُجار، بازرگانان و کسبه کيش است.
وي همچنين در خصوص موضوع بوم‌گردي و احداث دهکده گردشگري گفت: سازمان منطقه آزاد کيش اين آمادگي را دارد که زيرساخت‌هاي بوم‌گردي در منطقه روستاي باغو را انجام دهد و بخش خصوصي به ايجاد بوم‌گردي و احداث دهکده گردشگري مبادرت ورزد.
اين مسوول گردشگري در سازمان منطقه آزاد کيش به افزايش نسبي ورود گردشگر در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: طبق نظرسنجي‌ها دريا، پلاژ و تفريحات دريايي و آبي مورد توجه بيش از 84 درصد مسافران و گردشگران است و خريد از بازارها متأثر از کيفيت کالاها و اجناس موجود در بازار و همچنين قيمت آن نسبت به سرزمين اصلي، در اولويت‌هاي بعدي گردشگران در سفر به جزيره مي باشد.
قائديان در بخش ديگري از گفت و‌ گوي خود با اشاره به اينکه معاونت گردشگري به طور مرتب با اعضاي صنوف مختلف جلسه و نشست‌هاي جداگانه داشته است خاطر نشان ساخت: همزمان با دهمين نمايشگاه گردشگري، هتلداري و خدمات سفر کيش جلسه‌اي با حضور تمامي صنوف گردشگري و دست اندرکاران آژانس‌ها و تورهاي مسافرتي، هتل‌ها، اماکن اقامتي، ورزش‌هاي آبي و دريايي، شناورهاي موزيکال برگزار خواهد شد.
قائديان در اين نشست که بيش از دو ساعت ادامه داشت به سوالات اعضاي شوراي شهر در خصوص نرخ بليت هواپيما، پروازهاي کيش اير، موضوع نرخ اشغال هتل‌ها و اماکن اقامتي در ايام جشنواره تابستاني، ساماندهي آژانس‌هاي مسافرتي و کانترهاي گردشگري، بوم‌گردي و احداث دهکده گردشگري، تشکيل کارگروه گردشگري و راه‌ اندازي اتاق فکر براي ساماندهي موضوعات گردشگري، ايجاد غرفه‌هاي صنايع دستي منطقه آزاد کيش، گردشگري سلامت و ... پاسخ داد.
ياد آور مي‌شود محمد نبي شرفي،بدريه بحريني، ايرج شرف‌زاده، محمد طاهري و محمد جاسم‌پور از اعضاي پنجمين دوره شوراي شهر کيش هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!