Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:10:12 GMT

شکارچی غیر مجاز کبک در گلپایگان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۸۲۹۰

شکارچی غیر مجاز کبک در گلپایگان دستگیر شد

قاسم حسومی روز سه شنبه به ایرنا گفت: مأموران یگان حفاظت این اداره حین گشت در اطراف سد گلپایگان ( روستای هنده گلپایگان -چشمه گرم) پس از تعقیب و گریز یک شکارچی غیر مجاز پرنده را شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: ازاین متخلف لاشه هشت قطعه کبک ،یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، تعدادی فشنگ ، یک دستگاه موتور سیکلت و یک خودرو سواری کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گلپایگان گفت: متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد و بخشی از منطقه حفاظت شده موته را شامل می شود.
پناهگاه حیات وحش موته بیش از 343 هزار هکتار وسعت دارد.
8114 / 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اصفهان حفاظت محیط زیست زندان شناسایی و دستگیر کشف و ضبط رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند