Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@00:22:34 GMT

ناوگروه ۵۵ ارتش به کشور بازگشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۸۳۳۴

ناوگروه ۵۵ ارتش به کشور بازگشت

ناو بالگردبر خارک و ناوشکن نقدی پس از پشت سر گذاشتن 71 روز دریانوردی و طی 15 هزار مایل دریایی در منطقه یکم امامت نداجا پهلو گرفتند.

به گزارش فارس، ناوگروه ۵۵ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن نقدی پس از پشت سر گذاشتن 71 روز دریانوردی و طی 15 هزار مایل دریایی در منطقه یکم امامت نداجا پهلو گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار افشین تاشک فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب در مراسم استقبال از پنجاه و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم امامت در بندرعباس، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: نیروی انسانی مؤلفه مهم در توان رزمی هر کشوری است که در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد باعث صلابت و نمایش قدرت نیروی دریایی در آب های آزاد و برقراری امنیت خطوط مواصلاتی کشورمان در شرایط ناامن جهانی شده است.

وی لازمه یک نیروی راهبردی را حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد و بین‌المللی دانست و هدف از اعزام این ناوگروه‌ها را نشان دادن توانمندی، قدرت مبارزه با پروژه ایران هراسی، اشرافیت اطلاعاتی در منطقه،حضور در کنار سایر نیروهای دریایی کشورهای مختلف و ابلاغ پیام صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش عنوان کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارتش ناوگروه ناو بالگردبر بازگشت آب های آزاد آب های بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد

به گزارش جماران؛ شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم‌اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشورهای دیگر نیز حفاظت کنیم.

مدت‌هاست که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است. 

با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس