Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز یکشنبه ۲۸مرداد ابوالفضل ابوترابی یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی در گفت‌وگویی، ادعایی را مطرح کرد و گفت مسئولی در بالاترین رده کشور برای تحصیل به اسکاتلند رفته و در آنجا تابعیت انگلیس را پذیرفته. ادعای او انگشت اتهام را تنها به سمت رئیس جمهوری اشاره می‌‌برد اما دامنه آن به شخص رئیس جمهور محدود نشد و شورای نگهبان و دستگاه های امنیتی امروز مورد سئوال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ابوترابی در گفتگو با خبرآنلاین تنها یک جمله را تکرار می کرد و آن اینکه لیست صد نفره هفته آینده اعلام می شود.

ابوالفضل ابوترابی درباره صحت گمانه‌زنی های مطرح شده نسبت به ادعای برخورداری یک مقام مهم کشور از تابعیت اسکاتلند، گفت: طبق آیین نامه باید هفته گذشته گزارش تحقیق و تفحص همراه با ضمیمه اش قرائت می شد اما آیین نامه رعایت نشد. براساس دستور آقای لاریجانی قرار شد هفته آینده انتشار عمومی شود.

وی افزود: یکی از نمایندگان بعد از قرائت گزارش تحقیق و تفحص تذکر داد که چرا ضمیمه همراه گزارش نیست؟ و آقای علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت اعلام کرد هفته آینده کار انتشار ضمیمه انجام خواهد شد.

ابوالفضل ابوترابی

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار کرد: پیگیری ها در حال انجام است تا آیین نامه اجرا شود. مرجع رسمی تحقیق و تفحص یعنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده کل لیست 100 نفره را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

وی افزود: گزارش و ضمیمه آن به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رسیده و همانطور که گفتم متن گزارش در صحن علنی قرائت رسمی شده است.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی اعلام کرد: از همه گروه ها و جناح های سیاسی اعم از راست و چپ در لیست تحقیق و تفحص 100 نفره هستند که شامل اقامت و تابعیت می شود.

وی علی رغم اصرار خبرنگار ما درباره اسناد ادعای دوتابعیتی بودن یک مقام بلندپایه هیچ پاسخی ارائه نکرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دوتابعیتی مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند