Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع دولتی یونان اعلام کرد الکسیس سیپراس نخست وزیر این کشور امروز سه شنبه پایان هشت سال ریاضت اقتصادی را که اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول به یونان تحمیل کردند به یونانی ها اعلام می کند.

ایران آنلاین / به گزارش فرانس پرس،  نخست وزیر یونان در اولین روز از دوره جدیدی که کشورش از طرح های کمک بین المللی رهایی پیدا کرده است، این خبر را در سخنرانی خود در جزیره "ایتاک" اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکسیس سیپراس که از ژانویه سال 2015 نخست وزیر یونان است و ژوئیه همان سال مجبور شد سومین و آخرین وام کشورش را امضا کند، تصمیم گرفت با توجه به این که موعد پرداخت این کمک مالی دیروز دوشنبه به اتمام رسید، خبر پایان هشت سال طرح ریاضت اقتصادی را که اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول به این کشور دیکته کرده بودند روز سه شنبه به یونانی ها اعلام کند.
این در حالی است که سران اتحادیه اروپا از جمله دونالد توسک رئیس شورای اروپا، ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا و سران آلمان و فرانسه، از تلاش های یونان برای خروج از طرح های کمک مالی و همبستگی اروپایی ها در طول بحران مالی این کشور تمجید کردند.
با وجود این سران کشورهای اروپایی اعلام کردند آتن باید همچنان به تعهدات خود در قبال طلبکارانش پایبند باشد و برای تحقق مازاد بودجه بالای خود که به آن اجازه خواهد داد تا بدهی هایش را بازگرداند، سیاست های ریاضت اقتصادی را پیش بگیرد./ خبرگزاری صداوسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که منابع خبری از توافق قریب الوقوع احتمالی آتش بس میان حماس و اسرائیل همزمان با تهدیدات مجدد مقامات صهیونیستی در حمله زمینی احتمالی به رفح می‌دهند، دفتر اطلاع رسانی کابینه جنگ این رژیم طی اطلاعیه‌ای از تشکیل جلسه عصر امروز (یکشنبه) خبر داد.

همزمان با قوت گرفتن توافق آتش بس احتمالی میان حماس و اسرائیل و حضور هیئت مذاکره کننده حماس در قاهره برای بررسی شروط جدید پیشنهاد شده درباره آتش بس در غزه و مبادله اسرا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل از نشست مهم سران این رژیم درباره تصمیم گیری درباره آتش بس و عملیات زمینی احتمالی به رفح خبر داد.

پیش از این نیز، منابع صهیونیستی درباره آخرین تحولات درباره موضع سران این رژیم درباره آتش بس گزارش دادند که اسرائیل پیش از پاسخ قطعی حماس به مفاد جدید آتش بس پیشنهاد شده درباره مبادله اسیران و آتش بس هرگز هیئت مذاکره کننده خود را به قاهره اعزام نخواهد کرد.

پیشتر نیز، «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان با اشاره به پایبندی حماس بر شروط چهارگانه خود، حضور مجدد هیأت مذاکره کننده حماس در مصر برای مذاکرات آتش بس را به دلیل عقب نشینی اشغالگران در دور جدید مذاکرات خواند.

کد خبر 6096722

دیگر خبرها

  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد