Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این‌که لازم است آموزش و آگاهی بخشی در حوزه رعایت حقوق شهروندی افزایش پیدا کند، گفت‌: ‌این مهم می‌تواند با همکاری سازمان‌های مردم نهاد تحقق یابد.

به گزارش ایسنا، «محمدعلی طالبی» در نشست تشکیل کارگروه حقوق شهروندی استان، فلسفه تشکیل این ‌کارگروه را پیگیری جدی‌تر حقوق شهروندی در استان عنوان و اظهار کرد: یزد می‌تواند به عنوان پایلوت رعایت حقوق شهروندی در کشور معرفی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ افزود: لازم است آموزش و آگاهی بخشی در حوزه رعایت حقوق شهروندی در سطح جامعه و سازمان‌های دولتی افزایش پیدا کند و این مهم می‌تواند با همکاری سازمان‌های مردم نهاد تحقق یابد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار پیشنهاد طرح‌هایی در راستای پایلوت سازی یزد به عنوان رعایت حقوق شهروندی در کشور در جلسه آینده را خواستار شد .

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست «سعیده غالبی» دستیار حقوق شهروندی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به تدوین طرح اولیه تشکیل کارگروه حقوق شهروندی ‌استان، گفت: بهترین و اثرگذارترین کار در این حوزه آموزش است‌ و این طرح می‌تواند به عنوان یک سند راهبردی اهداف ما را در رعایت حقوق شهروندی مشخص کند .

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند