Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:58:13 GMT

بوشهر| ۵۷۸ میلیون ریال کالای قاچاق در گناوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۸۶۲۱

بوشهر| ۵۷۸ میلیون ریال کالای قاچاق در گناوه کشف شد

مدیرکل گمرکات استان بوشهر از کشف ۲۵ تن پودر نیروزا قاچاق در گمرک بندر گناوه خبر داد و گفت: ارزش این کالای قاچاق افزون بر ۵۷۸ میلیون ریال است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ استانها بوشهر نظرات

 منصور بازیار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناوه با اشاره به کشف 9 هزار بطری مشروبات الکلی در گمرک بندر دیر اظهار داشت: مشروبات الکلی یاد شده با هوشیاری کارکنان حراست گمرک بندر دیر از یک شناور ورودی به اسکله این گمرک کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشروبات الکلی مکشوفه در قالب نوشیدنی‌های مجاز قصد ورود به کشور داشت خاطر نشان کرد: قاچاقچیان با زدن برچسپ و مخدوش کردن میزان درصد الکل قصد مجاز جلوه دادن کالای یاد شده را داشتند که با هوشیاری ماموران گمرک مواجه شدند.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه کالای مکشوفه  تحویل مراجع قضایی شهرستان دیر شد از کشف کالای قاچاق در بندر گناوه خبردادو افزود: با تلاش کارکنان گمرک گناوه 25 تن پودر نیروزا و 94 هزار و 500 حبه کپسول نیروزا در بندر گناوه کشف شد.

بازیار ارزش کالای قاچاق شده در بندر گناوه را بیش از 578 میلیون ریال دانست و با بیان اینکه اولویت‌های گمرک  مبارزه با قاچاق کالا به ویژه  ممانعت از ورود کالاهای ممنوعه به کشور است تاکید کرد: در همین راستا ماموران و کارکنان گمرکات استان بوشهر با حساسیت و هوشیاری بالا همواره سعی دارند به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا پیشقدم باشند.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر، استقرار سامانه جامع گمرکی را در گمرکات استان  مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این سامانه ضمن اینکه در تسریع فرایند ترخیص کالا موثر است از تخلفات فرایند ترخیص کالا و قاچاق جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران