Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - استاندار ولگاگراد روسيه که در راس هيات 40 نفره صبح امروز سه شنبه وارد مازندران شده بود، عصر امروز پس از امضاي تفاهمنامه همکاري هاي تجاري ، بازرگاني و علمي اين استان را به مقصد روسيه ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، `اندري ايوانوويچ بوچاروف` استاندار ولگاگراد و هيات همراه در بدو ورود به مازندران در نشستي با تجار و بازرگانان اين استان در محل اتاق بازرگاني شرکت کردند و به بازديد منطقه ويژه اقتصادي بندراميرآباد رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ديدار دو استاندار در محل استانداري برنامه ديگري بود که ظهر امروز در دفتر کار استاندار مازندران برگزار شد.
نشست مشترک هيات اقتصادي ولگاگراد با تجار و مديران اقتصادي مازندران در حضور استاندار و تعدادي از نمايندگان مجلس هم از جمله برنامه هاي ديگري بود که بعد از ظهر امروز انجام شد.
امضاي تفاهمنامه همکاري و برگزاري کنفرانس مطبوعاتي هم آخرين برنامه سفر يک روزه هيات اقتصادي ولگاگراد به مازندران بود.
اين دومين هيات از ولگاگراد روسيه بود که در سال جاري به مازندران سفر کرد. هيات نخست به سرپرستي يکي از معاونان استاندار اين منطقه ارديبهشت ماه امسال به مازندران سفر کرده بود تا مقدمات سفر استاندار و امضاي ياداشت تفاهم همکاري را فراهم کند.
استان ولگاگراد با 113 هزار کيلومتر مربع وسعت يکي از واحدهاي فدرالي روسيه و مرکز آن شهر ولگاگراد است. اين استان در جنوب غربي روسيه واقع و جمعيت آن حدود 2 ميليون و 700 هزار نفر است.
توليد ناخالص داخلي استان ولگاگراد نيز حدود 12 ميليارد دلار در سال است که مطابق آمارهاي رسمي با استان مازندران برابري مي کند.
مازندران و ولگوگراد داراي خط ساحلي درياي خزر هستند و بندر ولگوگراد با بندراميرآباد در مازندران داراي ارتباط تجاري و ترانزيتي هستند.
7335/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت غمبار و تاسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • هوای خنک بهای در مازندران
  • فوت نخبه کنکوری مازندران به همراه پدرش بر اثر مسمومیت گاز
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • مازندران بارانی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی