Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:42:10 GMT

دپو شدن بیش از 50 هزار کارت ملی در پست خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۸۶۶۲

دپو شدن بیش از 50 هزار کارت ملی در پست خوزستان

مدیرکل پست خوزستان گفت: در حال حاضر خطوط زمینی ارسال مرسولات در استان اصلاح شده به طوری که وقتی مرسوله‌ای وارد استان می‌شود، زمان ارسال آن به نقاط مختلف استان حداقل تا 24 ساعت کاهش پیدا کرده است.

مهران حموله در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در 5 ماهه نخست امسال اظهار کرد: در بحث سرویس‌های نیابتی، پست استان خوزستان در بیش از 300 سرویس با حدود 25 سازمان از جمله ثبت احوال، ثبت اسناد، شرکت گاز، دادگستری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همکاری می‌کند و به نیابت از آن‌ها این سرویس‌ها را انجام می‌دهد.

حموله با بیان این‌که در استان خوزستان بیش از 850 هزار دفتر پستی که شامل دفاتر پست دولتی و دفاتر  ICT شهری و روستایی است، وجود دارد، گفت:  یکی از آخرین اقداماتی که در بحث کیفیت در پست خوزستان انجام گرفته، اصلاح سیر ارسال مرسولات بوده است. در این زمینه توانسته ایم اصلاحات اساسی را انجام دهیم تا وضعیت توزیع در سطح استان خوزستان مناسب تر شود.

حموله با اشاره به خدمات نیابتی انجام گرفته در بحث کارت ملی هوشمند گفت: در این زمینه حدود 3 تا 4 سال است که با سازمان ثبت احوال همکاری جدی داریم. حدود 45 تا 50 درصد از ثبت نام‌های کارت ملی هوشمند در سراسر استان توسط مجموعه پست انجام شده است و در این راستا حدود یک میلیون و 400 هزار ثبت نام داشته‌ایم و حدود یک میلیون و 350 هزار کارت ملی هوشمند در استان به مردم تحویل داده شده است. در بحث کارت ملی هوشمند دغدغه‌ای وجود دارد که بیش از 50 هزار کارت ملی هوشمند در پست دپو شده و مردم آن‌ها را تحویل نگرفته‌اند.

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به حضور پست در پایانه‌ها و فرودگاه های استان اظهار کرد: در این زمینه هماهنگی با راه‌آهن جنوب انجام گرفته و در مدت سه یا چهار هفته آینده در ایستگاه‌های راه آهن مستقر خواهیم شد. هم‌چنین با مدیرکل فرودگاه‌های استان نیز صحبت‌هایی انجام گرفته تا پست در فرودگاه‌های استان نیز مستقر شود تا بتوانیم در بحث دریافت مرسوله‌ها از مردم خدمت رسانی مناسب‌تری را انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد

رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه‌ و شهرسازی گفت: محاسبات انجام شده نشان می‌دهد که چیزی حدود ۴٩ درصد جمعیت کل ایران بر روی پهنه‌های فرونشستی یا مجاورت آن سکونت دارند.   علی بیت‌الهی درباره مطالعات انجام شده برای شناسایی اینکه چه میزان جمعیتی از ایران که در پهنه فرونشستی سکونت دارد، اظهار داشت: در این باره گزارشی تهیه کرده‌ام که در این گزارش نقشه‌های فرونشستی و سکونتگاه‌های جمعیتی شهری و روستایی را بررسی کردم و تطابق دادم، مطالعات نشان می‌دهد که متاسفانه محدوده‌های جمعیتی عمده و کلان کشور مانند تهران، مشهد، شیراز ، کرمان و از همه مهم‌تر اصفهان و چند کلان شهر دیگر  دقیقا در محدوده فرونشستی قرار دارند یا مجاورت و حاشیه زون‌های فرونشستی واقع شده‌اند.   وی ادامه داد: محاسبات انجام شده نشان می‌دهد که چیزی حدود ۴٩ درصد جمعیت کل ایران بر روی پهنه‌های فرونشستی یا مجاورت آن سکونت دارند.   رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه‌ و شهرسازی تاکید کرد: خصلت فرونشست زمین این است که هر روز ادامه دارد و استنباط می‌شود که اگر همین روال ادامه پیدا کند این زون‌های مجاورت فرونشست هم جزو پهنه‌های فرونشست خواهند شد  و به این پهنه می‌پیوندند و وسعت فرونشست افزایش پیدا می‌کند.   بیت‌الهی افزود: مساحت زون‌های فرونشستی در کشور نسبت به ۵ سال گذشته حدود ٣ برابر افزایش پیدا کرده و رشد پهنه خصوصیت فرونشست است.   وی گفت: باید توجه داشت که این حجم جمعیت و ساخت و سازها، ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها و شریان‌های حیاتی تحت تاثیر این موضوع هستند و کاهش این ریسک نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور

دیگر خبرها

  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • هزینه سفر عمره حدود ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان است