Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عدلو، سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ظهر امروز در پی تماس با سامانه 125مبنی بر آوار شدن سقف خوابگاه دانشجویی ارم دانشگاه شیراز که در حال احداث است، تیم های امدادی سازمان آتش نشانی این شهر از ایستگاه های 2، 9 و 12به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: ماموران آتش نشانی پس از حضور در مکان یاد شده 2 نفر از کارگران ساختمانی را که در زیر آوار گرفتار شده بودند نجات دادند و عوامل اورژانس این 2 مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عدلو، با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست پیگیری است، گفت: ماموران آتش نشانی پس از عملیات امداد رسانی مبادرت به ایمن سازی این مکان کردند.
9873 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آتش نشانی بیمارستان سازمان آتش نشانی دانشگاه شیراز رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی