Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سید حسین حسینی محمدی با بیان اینکه شرکت های چارتر کننده هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافربری هوایی در استان موظف به رعایت نرخ مصوب انجمن شرکت های هواپیمایی کشوری هستند افزود: در صورت رعایت نکردن نرخ ها  با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به بازرسی های اخیر از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری در استان بیان کرد: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکنون 23مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در قالب گشت های ویژه مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: در بازرسی های صورت گرفته برخی از شرکت های چارتر کننده و همچنین شرکت های هواپیمایی که سقف نرخ ابلاغی را رعایت ننموده و اقدام به دریافت مبلغ اضافی از مسافرین کرده بودند به عنوان متخلف به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای مرداد ماه تاکنون 4پرونده برای دفاتر هواپیمایی با عنوان تخلفاتی نظیر گرانفروشی، درج نکردن قیمت و نداشتن پروانه تخصصی و فنی جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نرخ بلیط هواپیما دفاتر خدماتی بازرسی برخورد با متخلفان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا

مدیر کل نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسۀ یکتا خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ شهرام حی‌شاد _مدیر کل نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی_ اظهار کرد: بر اساس مادۀ یک قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار کشور، دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی بدون شناسۀ یکتا باید در سامانۀ صدور مجوز کسب و کار، درخواست خود را ثبت و شناسۀ یکتا دریافت کنند.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وی افزود: آن دسته از دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی که تا کنون شناسۀ یکتا دریافت نکرده‌اند تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند برای ثبت درخواست خود به سامانۀ مربوط به دفاتر، به آدرس www.g۴b.ir مراجعه کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟