Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام‌جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری در مصلای امام خمینی اصفهان برگزار می‌شود.

ساعت شروع مراسم برپایی نماز عید قربان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود اما درب‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان از ساعت ۶ صبح به روی نمازگزاران باز می‌شود و تمام تمهیدات لازم برای آسایش نمازگزاران اندیشده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است نماز عید قربان دو رکعت است که در رکعت اول نمازگزار بعد از خواندن حمد و سوره، باید پنج تکبیر بگوید و سپس قنوتی که برای نماز وارد شده را بخواند و بعد از قنوت پنجم، تکبیر دیگری بگوید و به رکوع رود و دو سجده به جا آورد و برخیزد و در رکعت دوم، چهار تکبیر بگوید و بعد از هر تکبیر قنوت مذکور را بخواند و تکبیر پنجم را بگوید و به رکوع رود و بعد از رکوع دو سجده کند و تشهد بخواند و نماز را سلام دهد.

کد خبر 4381439

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید قربان نماز عید قربان مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار روز خبرنگار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته دولت مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب

سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار خواهند کرد.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین