Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی صبیری معاون بنیاد مسکن استان سمنان در جمع مردم منطقه چاشم گفت: 150 واحد مسکونی روستایی استان سمنان تسهیلات 250 میلیون ریالی گرفته‌اند و آمادگی برای پرداخت این تسهیلات وجود دارد.

وی افزود: در بسیاری از روستاهای استان سمنان این عملیات‌های توسعه‌ای بر اساس این طرح در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بنیاد مسکن استان سمنان تصریح کرد: منطقه چاشم ظرفیت بسیار مناسبی از نظر گردشگر و صنعت توریسم دارد.

انتهای پیام / ق

تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن روستایی در استان سمنان پرداخت می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اخبار اقتصادی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادریان زاده گفت: آیین افتتاح ۳۴ واحد ساختمانی تخریب شده در سیل مرداد ۱۴۰۱ با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اعتبارات حساب ۱۰۰ ، خیران استان و همچنین  افتتاح و واگذاری ۷۸۰ واحد مسکن محرومان در استان یزد برگزار شد. 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به افتتاح و ساخت واحد‌های تخریب شده در سیل ۱۴۰۱ در استان گفت: در سیل ۱۴۰۱ تقریبا ۳۴ واحد ساختمانی در استان تخریب کامل شد و بنیاد مسکن با همکاری ارگان‌هایی مانند استانداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان این ۳۴ واحد را از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ امام (ره) و تسهیلات مربوط، نسبت به ساخت آنها اقدام کرد.

 نادریان زاده افزود: تقریبا ۸۵ درصد از هزینه‌های ساخت به صورت بلاعوض می‌باشد و مابقی به صورت تسهیلات قرض الحسنه بوده است که توسط مالکان اخذ شده است.

 وی عنوان کرد: از این ۳۴ واحد تعداد ۲۴ واحد آن در مرکز استان و مابقی در شهرستان‌های تفت و ابرکوه احداث شده اند.

 نادریان زاده همچنین با اشاره به افتتاح ۷۸۰ واحد مسکن محرومان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در ساخت این واحد‌ها هم مبلغ بلاعوض تقدیم مالکان شده است و هم سیمان و میلگرد آن به صورت رایگان تهیه و مابقی هم از محل تسهیلات قرض الحسنه تامین اعتبار شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • تسهیلات مسکن در خوزستان بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • رشد بیش از 300 درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم‌سازی می‌شود
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی
  • واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی