Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:04:50 GMT

اکیپ های بازرسی دام های ذبح شده در چاراویماق فعال شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۹۳۷۱

اکیپ های بازرسی دام های ذبح شده در چاراویماق فعال شد

به گزارش ایرنا، سعید بابازاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اداره همچون سال های گذشته در راستای توجه به اهمیت سلامت گوشت دام های ذبح شده در عید قربان اقدام به فعالسازی اکیپ های بازرسی در سطح شهرستان کرده است.
وی به اهداف فعالسازی این اکیپ ها اشاره کرد و افزود: جلوگیری از شیوع بیماری ها بویژه بیماری مشترک بین انسان و دام، رعایت بهداشت دام های ذبح شده و بازرسی از تمامی واحدهای ذبح دام از مهمترین اهداف فعالسازی این اکیپ در شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این گروه های نظارتی با بازرسی قبل، حین و بعد از کشتار دام، اندام های آلوده به بیماری را جدا و ضبط و از عرضه آن به خریداران جلوگیری می کنند.
سعید بابازاده افزود: در روز عید قربان سلامت گوشت تمام احشام مستقر در مراکز عرضه دام و کشتارگاه ها توسط گروه های نظارتی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی به خانواده هایی که قصد ذبح دام برای عید قربان دارند، توصیه کرد: احشام عید قربان خود را از میادین عرضه دام یا کشتارگاه های دارای مجوز خریداری کنند.
وی اضافه کرد: شهروندان ضمن همکاری با اکیپ دامپزشکی جهت بازرسی بهداشتی لاشه دام ذبح شده با شماره تلفن های 52723577 ، 52723631 تماس حاصل کنند تا با حضور اکیپ دامپزشکی در محل نسبت به بازدید لاشه اقدام شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان چاراویماق دارای 250 هزار راس دام سبک و همچنین بیش از 20 هزار راس دام سنگین بوده که این تعداد در فصول مختلف متغیر است.
این شهرستان با 31 هزار نفر‌ جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی جنوب شرقی خانواده شماره تلفن گوشت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این مرکز افزود: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف به دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می‌دهد.

کد خبر 6092159

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران