Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:38:02 GMT

اصفهان به مقام قهرمانی مسابقات شنای کشور دست یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۹۳۷۲

اصفهان به مقام قهرمانی مسابقات شنای کشور دست یافت

به گزارش ایرنا، روابط عمومی هیات شنا استان اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: در رده سنی 11 و 12 سال این مسابقات، تیم اصفهان الف با 387 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم استان مرکزی با 380 مقام دوم را به خود اختصاص داد و تیم موج ایرانیان الف با 349 امتیاز، رده سوم را کسب کرد.
در رقابت های رده سنی 13 و 14 سال، تیم موج ایرانیان الف با 482 امتیاز در جایگاه اول ایستاد، اصفهان الف با 381 امتیاز دوم شد و هیات شنای خوزستان با 369 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده سنی 15 تا 17 سال، تیم اصفهان الف با 513 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های شرکت گردشگری ویانا با 419 امتیاز و موج ایرانیان الف با 397 به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گزارش ایرنا، سومین دوره مسابقات شنای کشوری جام زنده رود، گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن با حضور 524 ورزشکار، مربی و سرپرست از تاریخ 27 تا 29 مرداد در رده های سنی 11-12، 13-14 و 15-1 سال به میزبانی استخر انقلاب اصفهان برگزار شد.
در روز سوم این مسابقات از حضور خانواده شناگران که قصد تماشای این رقابت ها را داشتند، جلوگیری شد و همین امر اعتراض برخی از والدین شناگران را در پی داشت.
بهمن کیانی والا رئیس هیات شنای اصفهان گفت: طبق قانون، حضور بانوان در روزهای اول و دوم مسابقه رده سنی زیر 15 سال منعی نداشت، اما برای مسابقات زیر 17 سال که در روز سوم برگزار شد، حضور بانوان در محل برگزاری، قانونی نبود.
ت / 6027/6020
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان اصفهان استان مرکزی انقلاب روابط عمومی والدین رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر