Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:15:27 GMT

غبارروبی ضریح مطهر کریمه اهل بیت(س)

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۹۳۸۲

غبارروبی ضریح مطهر کریمه اهل بیت(س)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیین غبار روبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) امروز به همت بسیج جامعه پزشکی استان قم، برگزار شد.

 در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از پزشکان بسیجی و اعضای هیئت آل یس بسیج جامعه پزشکی استان قم حضور داشتند.

بنابر این گزارش اعضای بسیج جامعه پزشکی شامل گروه های جهادی، تیم های بهداشتی درمانی طرح شهید رهنمون و حلقات صالحین این سازمان و جمعی از شورای اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی در این مراسم معنوی به غبارروبی حرم مطهر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین دکتر واشیان سرمربی حلقه های شجره طیبه صالحین استان قم در این مراسم به بیان سیره ائمه اطهار پرداخت.

در پایان مراسم نیز مرثیه سرایی مداح اهل بیت حاج حسن شالبافان برگزار شد.

انتهای پیام/ش

غبار روبی حرم بانوی کرامت(س) با حضور جامعه پزشکی قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌