Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای در نشست هیئت اندیشه ورز که به مناسبت گرامی داشت هفته اصناف با حضور تجار، بازاریان و اصناف در شهرستان زاهدان برگزارشد، گفت: این هیئت به منظور آسیب شناسی و حل مشکلات قشر اصناف و بازاریان در سطح شهرستانهای استان تشکیل شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که نهاد بزرگ بسیج به یک ساز و کار خاصی دارد تا بیش از هر زمان دیگر فرامین مقام معظم رهبری را بیش از هر نهاد و ارگان دیگری اجرایی کند و پیشقراول باشد، افزود: این هیئت در راستای فرامین رهبری بر مبنای یک اندیشه کارشناسی شده به صورت ماهانه در سطح شهرستانهای استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخته ای بیان کرد: هیئت اندیشه ورز در واقعه مطالبه گری است که اصناف و بازاریان از مسئولان دارند، چرا که اصناف و بازاریان دلسوزانه در راستای حل مشکلات آحاد مردم گام بر می دارند و حق مردم را مطالبه خواهند کرد.

مسئول بسیج اصناف و تجار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : با توجه به تحریم دشمن و افزایش قیمت اجناس این قشر اولین نفراتی هستند که در برابر احتکار و کالاهای احتکار شده مقابله خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان

اولین جلسه هیات اندیشه ورزی اتباع خارجی درسال ۱۴۰۳ و چهاردهمین جلسه آن به ریاست ابراهیم اصلانی درمحل سالن جلسات اداره کل اتباع استان گلستان برگزارگردید.

دراین جلسه که با حضور نماینده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در امور مدیریت و ساماندهی جلسات اندیشه ورزی و متنفذین، فعالان، رابطین و نماینده بانوان اتباع انجام شد.

اصلانی ضمن خوشامدگویی وآرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین به حادثه تروریستی سفارت ایران و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت اتباع خارجی می بایست مانند همیشه هوشیارانه با مسائل روز دنیای اسلام برخورد نموده و در دام دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران که با تمامی امکانات خود سعی در ایجاد شکاف بین مسلمانان دارند نیفتند. 

درادامه ایشان به موضوعات ودستورالعمل های جاری سازمان ملی مهاجرت جهت اطلاع رسانی حداکثری پرداخت. 

فراهی نیز با اشاره به نبود مرزبندیها در میان دوکشور ایران و افغانستان و وجود اشتراکات بسیار درمیان آنان از اتباع خارجی مقیم استان خواستندتابا ایجاد همبستگی و خودباوری از ضربه زدن دشمنان اسلام به دوستی و مودت میان مسلمانان جلوگیری نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم