Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عاملان اخذ تسهیلات غیرمجاز بانکی با ۵۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان در شهرستان شیراز دستگیر شدند. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی توسط نماینده حقوقی یکی از بانک های شهرستان شیراز با موضوع اخذ تسهیلات غیرمجاز بانکی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان به صورت ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاراگاهان پلیس اگاهی با انجام اقدامات فنی مطلع شدند دو نفر به هویت معلوم با  جعل اسناد متقلبانه و وثیقه گذاشتن اسناد جعلی و غیر واقعی، اقدام به اخذ وام های کلان کرده و متواری شده‌اند.

گودرزی تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و فنی در نهایت ماموران موفق به شناسایی محل اختفاء متهمان شدند و در یک عملیات موفق پلیسی، هر دو نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به جعل سند و تحویل اسناد جعلی به بانک و اخذ 50 میلیارد وام اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان فارس تمام تلاش خود را در مبارزه با فساد به کار می گیرد اما می‌طلبد دستگاه‌های دیگر اهتمام جدی در پیشگیری و مقابله با فساد اقتصادی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41382/P1357/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و یک مالخر در طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان خبر داد و گفت: سارقان به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی اظهار کرد: با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در دستور قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح دو روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۱ سارق و یک مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت گفت: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 745227

دیگر خبرها

  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند