Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس، صنعت مبلمان را یکی از شاخه‌های مهم صنایع کوچک و متوسط و با اشتغالزایی، ارزش افزوده و سود دهی اقتصادی بالا دانست و گفت: با سرمایه‌گذاری گسترده در دو بخش تولید و عرضه و همچنین حمایت‌های ویژه از صنعتگران و فعالان مبلمان داخلی و با وجود ده‌ها هزار واحد صنعتی و کارگاهی در کشور تولیدات باکیفیت ایرانی می‌توانند علاوه بر حذف رقبای خارجی این صنعت از بازار داخلی به بازار‌های جهانی این کالا نیز دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضور ۱۹۰ شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات و خدمات از جمله مبلمان منزل، میز ناهارخوری، سرویس خواب، لوستر و آباژور، تشک و خوشخواب، تابلوفرش، پرده، کف پوش، کاغذ دیواری، لمینت و ... در پنج سالن حافظ، بهار، سرو، نرگس و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاهی در این نمایشگاه خبر داد.

موسوی ادامه داد: ۴۰ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه را فعالان استان فارس تشکیل داده‌اند و مابقی از استان‌هایی نظیر تهران، البرز، قم، اصفهان و خراسان و نمایندگان کالا‌های خارجی به ارائه جدیدترین دستاورد‌ها و محصولات خود می‌پردازند.

گفتنی است این نمایشگاه تا روز شنبه ۳ شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز میزبان علاقمندان است.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان  بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از 29 فروردین تا 30 اردیبهشت 1403 برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

پیش ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام قطعی و واگذاری غرفه نیست؛ پس از پیش ثبت‌نام، شرکت‌ها براساس نوع فعالیت خود در سالن‌های مختلف جانمایی می‌شوند.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی کنند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتربا ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

"نمایشگاه الکامپ 1402" آغاز شد/ "قطعی برق" اتفاق ویژه افتتاحیه نمایشگاه!

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنند.

درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تأیید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 8 الی 11 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان در همایش جامعه اورولوژی