Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@12:28:30 GMT

گرایی مدال برنز را بر گردن آویخت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۹۹۷۴

گرایی مدال برنز را بر گردن آویخت

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با پیروزی در دیدار رده‌بندی دومین مدال برنز را برای ایران به ارمغان آورد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از صبح امروز در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم با پیروی مقابل نماینده تایوان مدال برنز را بر گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۷ کیلوگرم  که ۱۶ نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۲ حسن عبدالکریم از سوریه را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف المورات تسمرادوف، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۸ بر ۵ از حریف عقب بود، موفق شد با ضربه فنی به پیروزی برسد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلمات کبیسپایف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد و به دیدار رده‌بندی رفت.

گرایی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف یینگوا هانگ از چین تایپه رفت که با برتری ۱۱ بر صفر دومین مدال برنز کشتی فرنگی را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این نیز مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شده بود.

  رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی (۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم) فردا برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی بازی های آسیایی 2018 کشتی فرنگی محمدرضا گرایی مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند

کشتی‌گیر وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران با قبول شکست در دیدار رده‌بندی قهرمانی آسیا، از کسب مدال برنز محروم ماند.

طرفداری | در ادامه رقابت‌های پایانی 5 وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، امیر عبدی سومین فرنگی‌کار ایران بود که روی تشک حاضر شد.

پیش از عبدی، پویا دادمرز با شکست در فینال 55 کیلوگرم به مدال نقره آسیا و ایمان محمدی با برتری در دیدار رده‌بندی به مدال برنز 63 کیلوگرم دست یافته بودند.

عبدی که 9 بر صفر علی محمد ال عبوداح از عراق و 8 بر صفر ساجان از هند را شکست داده بود و در نیمه‌نهایی وزن 77 کیلوگرم 12-2 مغلوب آکژول محموداف قهرمان جهان از قرقیزستان شده بود،  برای کسب مدال برنز قهرمانی آسیا مقابل ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان قرار گرفت.

او در این دیدار باوجود تلاش زیادی که داشت و در ثانیه‌های پایانی هم نتیجه را 3-3 کرد اما به دلیل امتیاز درشت حریف، دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

درخواست چلنج کادر فنی تیم ملی، نتیجه را 4-3 به سود کشتی‌گیر قزاق کرد.

ناصر علیزاده و امین میرزازاده دو نماینده بعدی ایران در فینال اوزان 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد