Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@06:51:28 GMT

مجموعه دوم مستند شکوفه های زیتون

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۰۲۲۶

مجموعه دوم مستند شکوفه های زیتون


پس از موفقیت چشمگیر سری نخست ، مجموعه دوم مستند «شکوفه های زیتون» در شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی تهیه و تولید شده است.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی، پس از تولید مجموعه نخست مستند شکوفه های زیتون که در رویکردی نو و با بهره گیری از انبوهی از تصاویر کمتر دیده شده به انعکاس واقعیت سرنوشت ۲۶ هنرمند و نخبه فرهنگی آمریکایی و اروپایی یهودی و مسیحی حامی فلسطین می پردازد، در مجموعه دوم خود در ۱۳ قسمت جدید از سوی شبکه جهانی سحر تولید و آماده پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سری جدید این مجموعه قشرهای مختلف مردم اعم از حقوقدان، پژوهشگر، معلم، پزشک، موسیقیدان، روزنامه نگار، فعال دینی و امدادگر مورد توجه قرار گرفته اند که در راستای آرمان مردم فلسطین رژیم صهیونیستی را به چالش گرفته اند.
این مستند مانند مجموعه نخست پس از پخش از شبکه جهانی سحر در اختیار سایر شبکه های سازمان صدا و سیما قرار خواهد گرفت.
سری اول از مجموعه مستند تلویزیونی شکوفه‌های زیتون، درباره فعالان اروپایی و آمریکایی حامی فلسطین در ۲۶ قسمت ساخته شده است.
در این مستند فعالیت سانسور شده فعالان یهودی و مسیحی و جان باختن فعالانی اروپایی و آمریکایی همچون ریچل آلین کوری آمریکایی، تام هارندال انگلیسی، ویتوریو آریگونی ایتالیایی، جیمز میلر ولزی، رافائله چیریئلا ایتالیایی، دکتر هرالد فیشر آلمانی، سیمونه کَمیلی آمریکایی و … را در خاک فلسطین به تصویر کشیده شده است.
راحله صابری آبکوهی تهیه کننده، دکتر الهه خانی آرانی ، نویسنده و مجتبی لطفی کرامتی کارگردان «شکوفه های زیتون» هستند.
مستند شکوفه های زیتون، نوروز سال گذشته از کانال های شبکه جهانی سحر به نمایش درآمده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسلحه مادری» در قاب شبکه دو

مستند اسلحه مادری ساخته سیده زهرا موسوی ازغندی روایت مادری شجاع است که در هنگام رزم همسر و فرزند شهیدش با اشرار، مسلح شده و از خانه و فرزندانش دفاع می‌کند. ازغدی مستند «اسلحه مادری» را این‌گونه معرفی می‌کند: «اسلحه مادری» داستان زنی است که برای هدفی بزرگ تلاش می‌کند، داستان زنی که چتر حمایت و مادرانگی او تنها منحصر به فرزندان خود نیست. او معتقد است راه نجات در ایستادگی، آمادگی، شجاعت و دوست داشتن دیگران است؛ وقتی شجاعت و عشق در وجود یک مادر در هم آمیخته باشد، خانواده در امان می‌ماند. این مستند دوشنبه ۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

لازم به ذکر است که مستند «چهل و سه روز» نیز سوم اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۴ روانه آنتن شبکه دو می‌شود. چهل و سه روز روایتگر ۴۳ روز نخست انقلاب اسلامی ایران و ماجرای تشکیل حزب کوموله و دموکرات و ناآرامی‌های غرب کشور در این دوران است. این مستند به کارگردانی داوود مرادیان و تهیه‌کنندگی عباس مرادیان تهیه و تولید شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو