Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:41:08 GMT

ویسی و شاگردان تنها تیم بدون گل زده !

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۰۲۹۰

ویسی و شاگردان تنها تیم بدون گل زده !

نفت مسجد سلیمان تنها تیمی است که هنوز موفق به ثبت گل در رقابت های لیگ هجدهم نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، چهار هفته از رقابت های لیگ برتر سپری شده و در شرایطی که 60 گل در مسابقات چهار هفته گذشته توسط تیم های مختلف به ثمر رسیده، شاگردان عبدالله ویسی هنوز موفق به ثبت گل نشده اند.


تاکنون تیم فوتبال سپاهان به لطف پیروزی پر گل مقابل سپیدرود و علیرغم اینکه دو بازی را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته است، با 8 گل بهترین خط هجومی مسابقات است و پس از این تیم هم پیکان، پدیده و استقلال قرار دارند که 5 مرتبه موفق به باز کردن دروازه حریفان خود شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فهرست بدترین خطوط تهاجمی نیز پس از نفت مسجد سلیمان که موفق به ثبت گل نشده، در رده بعدی تیم های تراکتورسازی و سپیدرود قرار دارند که فقط 2 بار گلزنی کرده اند.


شاگردان عبدالله ویسی در اولین دیدار فصل، مقابل تراکتورسازی تبریز با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند ولی در هفته دوم مقابل شاگردان مهدی تارتار دو بار دروازه خودشان را باز شده دیدند. دیدار سوم و چهارم مسجید سلیمانی ها هم به ترتیب برابر فولاد و پرسپولیس بود که با دو تساوی بدون گل دیگر خاتمه یافت.


عبدالله ویسی در لیگ پانزدهم با تکیه بر خط دفاعی بسیار خوبی که در آن مقطع در اختیار داشت، موفق شد به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود ولی از همین حالا می توان پیش بینی کرد که علیرغم آمار خوب 2 گل خورده در 4 بازی، در صورتی که سرمربی نفت مسجد سلیمان نتواند مشکل عدم گلزنی خود را حل کند، کار بسیار سختی برای حضور در لیگ نوزدهم در پیش خواهد داشت.

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!