Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@00:00:41 GMT

طرز تهیه شکلات بادام زمینی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۰۴۳۶

طرز تهیه شکلات بادام زمینی

  پارسینه: بسیاری از افراد دوست دارند که خودشان انواع شکلات، شیرینی و... را تهیه کنند. با این کار با هزینه کمتری از مواد مرغوب تری استفاده می‌کنید. شکلات بادام زمینی یک پیشنهاد عالی برای دوستداران شکلات است که طعمی فوق العاده دارد.
مواد مورد نیاز برای تهیه شکلات بادام زمینی:
کره بادام زمینی: ۱۲۵ گرم
شکلات تلخ: ۳۰۰ گرم
شکلات شیری: ۳۰۰ گرم
کره: ۳۰ گرم
پودر قند: ۵۵ گرم
نمک: یک هشتم قاشق چایخوری
روش تهیه:
کره را بیرون یخچال قرار دهید تا به دمای محیط رسیده و نرم شود سپس همراه کره بادام زمینی روی بخار آب یا داخل مایکروویو قرار داده تا ذوب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پودر قند و نمک را به مواد افزوده و خوب مخلوط کنید تا یک دست شده و کرمی صاف به دست آید.
شکلات تلخ و شکلات شیری را نیز به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم روی بخار آب) ذوب نموده با قیف قالب‌های شکلات را تا نیمه پر نمایید. کرم آماده شده را وسط شکلات ریخته و روی آن را دوباره شکلات بریزید. دقت کنید که دیواره‌های قالب آغشته به شکلات باشد. قالب پر شده را برای حدود ۳۰ دقیقه داخل یخچال قرار دهید تا شکلات‌ها سفت شوند. سپس شکلات‌ها را از قالب جدا نمایید و در ظرف مناسب قرار دهید.
نکات مهم:
• اگر میخواهید شکلات نرم تری داشته باشید، قبل از ذوب کردن شکلات تلخ و شیری، ۱۰ گرم مارگارین به آن‌ها افزوده و اجازه دهید به همراه یکدیگر ذوب شوند.
• برای داشتن شکلات لذیذ‌تر می‌توانید از کره بادام زمینی که تکه‌های بادام زمینی دارد استفاده نمایید.
• شکلات‌ها را مدت زیادی حرارت ندهید، زیرا با این کار کره شکلات جدا شده و در آخر ظاهری نا زیبا پیدا می‌کند.
• قالب‌های سیلیکونی مخصوص شکلات کار شما را راحت‌تر می‌کنند، ولی در صورت در دسترس نداشتن این قالب ها، در قالب‌های مینی مافین کاغذ شکلات قرار داده و از این قالب‌ها برای تهیه شکلات بادام زمینی استفاده نمایید.
• در صورت دلخواه می‌توانید روی شکلات‌ها را با تکه‌های بادام زمینی تزیین نمایید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شکلات بادام زمینی آجیل شکلات تلخ کره بادام زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

فرزاد پیشکاری روز شنبه در بازدید از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: مردم استان در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش خرید انجام داده اند که ۱۷ هزار میلیارد ریال نقدی و ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی  شارژ شده است.

پیشکاری یاد آور: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند و ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • مصرف این خوراکی‌ها برای تقویت استخوان واجب است
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برای تقویت استخوان از این ۱۱ خوراکی نگذرید
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود