Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه به ۴ هزار و ۳۷۳ مصدوم در ۴ ماهه اول سال توسط اورژانس ۱۱۵ استان خدمت رسانی شده است گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۸۷۱ مصدوم به بیمارستان‌های استان انتقال یافتند و ۵۰۲ مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلال پورانفرد با اشاره به اینکه از مجموع ۴ هزار و ۳۷۳ مصدوم ۴ ماهه اول سال، ۲ هزار و ۲۳۵ مصدوم در تصادفات جاده‌ای و ۲ هزار و ۱۳۸ مصدوم در تصادفات شهری بودند، افزود:از مجموع سه هزار و ۸۷۱ مصدوم بستری شده در بیمارستان‌های استان، دو هزار و ۳۰ مصدوم در تصادفات شهری و هزار و ۸۴۱ مصدوم در تصادفات جاده‌ای در بیمارستان بستری شدند.
وی با بیان اینکه بیشتر مأموریت‌های بالگرد در مناطق کوهستانی، صعب العبور و عشایری استان انجام شد گفت: در ۴ ماهه امسال از تعداد ۱۱۷ ماموریت توسط اورژانس هوایی استان ۸۰ ماموریت توسط بالگرد یاسوج و ۳۷ ماموریت توسط بالگرد گچساران انجام گرفته است. پورانفرد افزود: طی این مدت تعداد ۶ زایمان موفق در آمبولانس‌های ۱۱۵ توسط تکنسین‌های اورژانس انجام گرفت که در پایان نوزاد و مادر صحیح و سالم تحویل بیمارستان شدند.
پورانفرد از مردم خواست در موقع حادثه بانیرو‌های امدادی نهایت همکاری را داشته باشند و مسیر را برای آمبولانس و نیرو‌های امدادی باز کنند همچنین از ازدحام درمحل حادثه پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اورژانس 115 بالگرد 115 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: سه نفر از ۱۳ مصدوم حادثه در بخش تخصصی بستری بودند و مابقی مرخص شدند.

محمدجواد میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در محور کمربندی مهریز در یزد کدهای اورژانس استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ۱۳ مسافر و دو راننده داشته است گفت: دو مصدوم از ۱۳ مصدوم این حادثه در محل حادثه درمان شدند و یازده مصدوم دیگر نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شدند.

میرجلیلی اظهار کرد: اکثر مصدومان مرخص شدند و یک نفر خانم و دو نفر آقا در بیمارستان تحت درمان بوده و بستری هستند که سیما ساعی با شکستگی ترقوه، تروما به سینه در بخش ارتوپدی، محمدرضا زهی با شکستگی زانو و بستری در بخش ارتوپدی و جعفر حسن زاده با شکستگی دنده در بخش جراحی بستری هستند.

کد خبر 745435

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند