Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:47:13 GMT

جزئیات تصادف در بابل با ۴ کشته و ۲ مصدوم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۰۸۳۴

جزئیات تصادف در بابل با ۴ کشته و ۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: انحراف خودرو سواری ساینا در بابل ۴ کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری فارس: مهدی غلام‌نیاروشن اظهار کرد: امروز ساعت ۱۴:۵۳ دقیقه طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر انحراف خودرو سواری ساینا در جاده بابل به قائم‌شهر ۱۰۰ بعد از پمپ بنزین توت فرهنگی بلافاصله تکنسین‌های پایگاه هتکه‌پشت و قراخیل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند، افزود: در این حادثه پس از انحراف خودرو سواری ساینا چهار مسافر که همگی اعضا یک خانواده بودند در شانه خاکی در حال استراحت و غذا خوردن بودند برخورد می‌کنند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل تصریح کرد: چهار مسافر که یک مرد ۵۰ ساله و سه زن ۱۴،۱۶ و ۴۳ ساله بودند به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بودند که تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.

غلام‌نیاروشن گفت: راننده خودرو که مرد ۳۰ ساله و سرنشین خودرو که زن ۳۲ ساله بودند دچار آسیب‌دیدگی شدند که تکنسین‌های اورژانس آن‌ها را پس از اقدامات پزشکی اولیه به بیمارستان رازی قائم‌شهر منتقل کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف تلفات بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت