Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دارنده مدال برنز وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي بازي‌هاي آسيايي گفت: من تمام تلاشم را در ديدار مقابل حريف ژاپني کردم و کم نگذاشتم، اما غافلگير شدم.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، مهرداد مرداني بعد از کسب مدال برنز وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي بازي‌هاي آسيايي گفت: خدا را شکر مي‌کنم که دست خالي برنمي‌گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حريف ژاپني تبريک مي‌گويم که رقابت خوبي داشتيم؛ ان شالله در مسابقات جهاني اين شکست را جبران مي‌کنم.
دارنده مدال برنز وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي بازي‌هاي آسيايي درباره سطح مسابقات عنوان کرد: به هر حال المپيک آسيايي است و شاهد بالاترين سطح مسابقات در قاره هستيم.
وي در پاسخ به اين سوال که کشتي‌گير ژاپني به گربه سياه ايراني‌هاي تبديل شده است، گفت:‌ اينطور نيست؛ قبل از سوريان هم او شکست خورده است. البته حريف خوبي است، اما حريفي نيست که نتوان شکستش داد. بايد براي حضور در مسابقات جهاني روي نقاط ضعفم کار کنم.
مرداني خاطر نشان کرد:‌ اميدوارم مردم از عملکردم رضايت داشته باشند؛ من تمام تلاشم را کردم و کم نگذاشتم. درست است به حريف ژاپني باختم، اما غافلگير شدم و تمام توانم را گذاشتم؛ ان شالله جبران مي‌کنم.
فيلم اين گفت‌وگو را در زير مشاهده کنيد:

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند