Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان انقلابی و ولایت مدار با انتشار نظرات خود در فضای مجازی و با هشتک «زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها» مدتی است که فضای توئیتر را برای دشمنان ملتهب کرده‌اند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- کیانوش رضایی؛ سخرانی مقام معظم رهبری در 18 شهریورماه 94 در دیدار با اقشار مختلف مردم، جمله ماندگار «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» را در حافظه تاریخی مردم ایران و جهان ثبت کرد و همین موضوع باعث شد تا تکاپوی بسیاری در این رژیم کودک کش پدید آمده و هم پیمانان آن واکنش‌های مختلفی نسبت به ایران داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون که جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی خود قرار دارد و با گذشتن از این پیچ تاریخی ابرقدرتی ایران به تمام جهان اثبات خواهد شد و رژیم اشغالگر قدس سرنوشت تاریکی را برای خود می بیند، قصد دارد تا با انواع شگرد‌ها و دروغ‌ها در میان ملت ایران موجی از ناامیدی را راه انداخته تا در نهایت کودتایی دیگر را رقم بزند و بتواند آینده خود را تضمین کند.

در این میان تعدادی از مسئولین کشور با دشمن همصدا شده و دانسته یا نداسته سخنانی بر زبان می‌رانند که اختلافاتی را به ممکن است به وجود بیاورد؛ اما دانشجویان انقلابی و ولایت مدار با انتشار نظرات خود در فضای مجازی بخصوص توئیتر سعی دارند با روشنگری و اطلاع رسانی به آحاد جامعه از وضعیت زندگی اسف بار رژیم صهیونیستی پرده برداشته و با هشتک «زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها» مدتی است فضای توئیتر را برای دشمنان ملتهب کرده‌اند.

علی سیستانی یکی از کاربران توئیتر در صفحه خود نوشت: وقتی میگیم #زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها باعث میشه به هشتک‌های فارسی زبان اسرائیل فشار بیاد و خودشون رو افشا کنند.
یک تیر و چند نشان

کاربر «شهاب» نیز در توئیتی که از خود منتشر کرد نوشت: کلا ۴ تا تخت بیمارستانی بدون امکانات جانبی+ چند صندلی+ هواکش با احتمال خفگی+ چند دبه آب تاریخ گذشته بود برای یک شهر چند میلیونی
فرض جنگ چند ماه طول بکشدبه کدام جهنمی می‌خواهند بروند؟ همانجا سقط می‌شوند
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها  
کاربر «تسار» نیز با اشاره حقوق بشر آمریکایی اینگونه نوشت: آمریکا ایران رو به نقض حقوق همجنسگرایان متهم میکنه و معتقده آزاد نبودن حقوق همجنسگرایان در ایران، نقض حقوق بشره و بابت این موضوع جمهوری اسلامی تحریم می شه؛ اما در اسرائیل ازدواج همجنس گرایان ممنوع است.
چرا اسرائیل تحریم نمیشه؟
#اسرائیل #زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها #حقوق-بشر   سید حمید علیزاده با تمسخر اسرائیلی‌ها در توئیتی نوشت: اسرائیلی‌های عزیز
یه خبر خوب دارم و یه خبر بد
خبر خوب اینکه زندگی سگیتون کمتر از ۲۳ سال دیگه تموم میشه
خبر بد اینکه تا اون موقع باید این وضع رو تحمل کنین
#این-را-به-همه-بگویید #زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها   احسان تیم نیز با ارتباط بین اسرائیل و برجام اینگونه واکنش داد: با #برجام یا بدون برجام نه خبری از جنگ هست نه خبری از مذاکره با آمریکا؛ اما تا دلتان بخواهد خبر از ناامنی بیش از پیش اسرائیل خواهد بود.
بدانید که زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها جز با نابودی مطلق به پایان نخواهد رسید
#جنگ-نمیشود-مذاکره-نمیکنیم   مسعود شهابی از دیگر دانشجویان فعال در توئیتر نوشت: رژیم اشغالگر قدس در حال ساخت یک حفاظ دریایی جهت مقابله با حملات احتمالی است. طول این حفاظ کیلومترها، پهنای اون پنجاه متر و ارتفاع اون از سطح آب ۶ متر
در حماقت صهیونیست‌ها همین بس که تنها راه فرار خودشون رو هم دارن میبندن
زندگی به این سگی مگه داریم مگه میشه
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها   کاربر «عباس» نیز در صفحه توئیتر خود اینگونه نوشت: با اراجیف نماینده سعودی تو سازمان ملل در مورد بچه‌های یمنی کاری ندارم....
ولی خوب می دونم قبل اینکه بساط نطفه نامشروع آمریکایی انگلیسی تو منطقه جمع بشه آل سعود کله پا خواهد شد!
تماشا کنین و براندازی رو یاد بگیرین...
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها   حجت فقیه از دیگر کاربران فعال توئیتر در صفحه خود نوشت: ابتدای انقلاب، ایران به تنهایی حریف اسرائیل بود، چندسال قبل سیدحسن نصرالله مدعی شد برای نابودی اسرائیل به ایران نیازی نیست؛ حزب الله به تنهایی کفایت است و امروز "یمن آماده نبرد مستقیم با صهیونیست‌ها"
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها   کاربر «بنت الزهرا» نیز با انتشار عکسی از کلاس‌های اسرائیل اینگونه نوشت: بله اینجا اسرائیل است
تو یه جلسه سخنرانیه
دیوار کشیدن بین زن و مردا
حالا فهمیدید کی پشت این حرفاست؟
بازم میگید رئیسی اگه میومد دیوار میکشید
#زندگی-سگی-اسرائیلی‌ها  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توئیتر گزارش توئیتری گزارش رزیم صهیونیستی اسرائیل دانشجویان انقلابی کودتا رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران توئیتر به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئوهای رفتارهای گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب،  به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است.

منبع: کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
  • اسرائیل با دم شیر بازی کرد /تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ در دورترین نقاط در تیررس موشک‌های ایران است
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • زارعی: رژیم اسرائیل برای اقدام علیه ایران محدودیت زیادی دارد
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ