Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:01:48 GMT

صحرای عرفات در باغ رضوان تداعی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۱۲۹۹

صحرای عرفات در باغ رضوان تداعی شد

مراسم دعای عرفه امام حسین (ع) بعد از ظهر امروز -سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷ - و با حضور اقشار مختلف مردم در باغ رضوان اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال به منظور برگزاری دعای عرفه ۱۰۰ خیمه در محل آرامستان باغ رضوان برپا شد.

سید رضا جعفریان فر با اشاره به حضور گسترده مردم در این دعای پرفیض افزود: این مراسم از ساعت۱۴:۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۳۰ مردادماه سال جاری با نوای مداحان اهلبیت، حجت الاسلام حاج شیخ احمد راشد، حاج مهدی منصوری، حاج احمد اصفهانی و حاج حسن خاکسار هرندی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین نصر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی مهدکودک در جوار خیمه های برپا شده تصریح کرد: برای اینکه مادران نیز از فیض حضور در دعای عرفه محروم نمانند، مهدکودک باغ رضوان با حضور مربیان مهد راه اندازی شد تا خانواده ها بدون دغدغه در مراسم شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمامی امکانات رفاهی برای زائران پیش بینی شده بود، ادامه داد: با پلیس راهور، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی هماهنگی لازم صورت گرفت تا شاهد حضور گسترده شهروندان در فضایی که تداعی کننده صحرای عرفات است، باشیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز عرفه شهرداری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، امروز پنجشنبه، سی فروردین ماه سومین مراسم سالگرد درگذشت نادر دست نشان، پیشکسوت فوتبال ایران و نساجی مازندران در قائمشهر برگزار شد.

در این مراسم ساکت الهامی، سرمربی و مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران که تیم‌شان را آماده بازی حساس با تراکتور می‌کنند، حضور داشتند.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به خانواده‌های استان سمنان با حضور رئیس جمهور
  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • طنین انداز شدن نوای دف در روستای پالنگان
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم